Appartement Crowne Residence Suites

Crowne Residence Suites

2 reviews over Appartement Crowne Residence Suites in het Nederlands

Erwin Otter, 28-10-2007

De suites waren echt geweldig en lekker groot. Overal ook airco en ventilatoren. Werden ook elke dag goed schoon gemaakt.

Het eten was wat standaard en na 12 dagen niet meer erg afwisselend. Wel kon je elke ochtend een vers eitje laten maken en 's middags eventueel pasta. Ook werd vaak eten voor je neus klaar gemaakt. Personeel: ontzettend aardig en altijd behulpzaam.

We mochten door onze all inclusive van alle faciliteiten gebruik maken op het resort. Er waren 4 verschillende restaurants (buffet, italiaan, mexicaan en vis)

Gereisd met partner in oktober 2007

Erwin Otter, 28-10-2007

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crowne Residence Suites in Puerto Plata - Playa Cofresi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crowne Residence Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Crowne Residence Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: