Hotel Excellence Punta Cana *****

9,1

38 reviews over Hotel Excellence Punta Cana in het Nederlands

Onze huwelijksvakantie doorgebracht.

james & nathalie, 26-6-2011

All In top resort. Prachtig resort voor elk wat wils: diverse restaurant, winkelstraat, disco, welness, zeer groot zwembad. Honeymooners worden nog extra in de watten gelegd.
Gereisd met partner in januari 2006

had meer verwacht van dit hotel

annieke, 27-6-2010

had meer van dit hotel verwacht.

eten niet van een hoog niveau.

frans restaurant was wel lekker alsook het spaans en het lobsterrestaurant.

champagne was niet altijd gekoeld en dus ook niet lekker. was zeker en vast geen echte champagne.

kamers roken muf

de service was wel goed .

het personeel was super vriendelijk.

was niet slecht maar gaan er zeker en vast niet meer naartoe.

Gereisd met partner in juni 2010

Top hotel!!!

Anne, 21-5-2010

Top all-inclusief hotel met 7 a la carte restaurants. Service is echt super 24 uur per dag. Gasten onder 18 jaat niet toegestaan, dus voornamelijk stellen zonder kinderen, prima sfeer onderling. Variatie eten is prima, ook voor vegetariers. Elke avond live shows en overdag goed animatieteam. Enige minpuntje: Hotel ligt zeer afgelegen aan randje van Punta Cana. Voor een excursie moet je dus ver rijden!
Gereisd met partner in mei 2009

Mooiste vakantie ooit!!!!!!

Leonie, 30-8-2009

Wij zijn hier al wat jaartjes geleden geweest als huwelijksreis, sinds kort schrijf ik pas beoordelingen op zoover en schrik van het lage cijver dat dit TOP resort krijgt.

Wij zijn hier 2 weken geweest en nog nooit hebben wij zo genoten als hier, het eten is heerlijk (mensen moeten eens ophouden het te vergelijken met een sterren restaurant in Nederland), wij vonden het heerlijk ook de roomservice is een luxe.

Je hebt op je kamer een jaguzzi die ze soms al voor je hebben laten vollopen (met bloemblaadjes), drankjes en coctails heerlijk en veel service SUPER en het personeel was heel erg vriendelijk, mensen die klagen over de ligging hebben bij het reisbureau niet goed opgelet dit is vermeld en dat de wegen slecht zijn kan het hotel niks aan doen,de ligbedden langs het zwembad zijn paradijselijk en het feit at je kan kiezen tussen de restaurants is geweldig, smorgens bij het ontbijt een man die piano speelt TOP!!

Iedereen die twijfelt, niet meer twijfelen dit wordt een top vakantie!!

Gereisd met partner in september 2006

Mooi resort, maar....

Joke, 6-5-2009

Het resort is prachtig. Wel een hele lange rit over slechte wegen vanaf het vliegveld.

De service is het clubgedeelte voldeed zeker niet aan eerdere ervaringen en is de meerprijs niet waard. Toezeggingen werden niet altijd nagekomen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doet heel erg haar best. Vergeleken bij andere resort van 5 sterren waarmee wij ervaring hebben is det net ietjes minder. Het strand is adembenemend mooi daarentegen.

Hebben genoten, maar gaan niet meer terug.

Gereisd met partner in mei 2009

geweldig !!

Rik Passchier, 20-2-2009

Wij waren er in juli 2008 en hebben nog nooit zoveel service gahad als hier. geweldig personeel en allemaal zo vriendelijk. We miste alleen de merenque en salsa muziek!! Het merendeel was americaanse muziek, wat niet hoort op zo'n paradijs...TOP!!!!
Gereisd met partner in februari 2009

Excellent!!!

Sandra, 12-2-2009

Vakantiegangers, let niet op wat een enkeling schrijft over het niet deugen van dit hotel! Behalve dat het wat afgelegen ligt(ons van tevoren verteld)is het werkelijk fantastisch. Eten, het zwembad, de tuin, het personeel, werkelijk alles is to tin de puntjes geregeld. Wij zijn in 2007 geweest en willen dit voorjaar opnieuw. Wij zijn ook wel wat gewend, de wereld gezien, dit is echt een bijzonder goed hotel, maar als men boekt moet wel opletten dat het COUPLES ONLY is, dus geen kinderen! Achteraf niet klagen!
Gereisd met partner in februari 2009

excellence is echt excellent

edwin en conny hendrickx, 9-1-2009

Voor de derde opeenvolgende keer daar geweest voor 3 weken.

Service was beter dan andere jaren.

Veel moderniseringen doorgevoerd door nieuw management team.

De beste vakantie van de 3

het was zeer leuk om onze vrienden die daar werken weer te zien.

Tegenvaller was het animatieteam

Gereisd met partner in januari 2009

Het beste hotel OOIT

Dominique , 5-1-2009

Werkgerelateerd heb ik al in heel wat Top 5 sterren hotels gelogeerd maar nog nooit iets gezien wat hier kan aan tippen.

Flessen Beefeater Gin, Jack Daniels, etc op je kamer. Gratis room service. (als je belt voor 1 fles champagne komen ze die effectief brengen)

7 à la carte restaurants, het ene nog hoogstaander dan het andere. (denk kreeft en champagne)

Grote kamers, met open plan jacuzzi.

Elk half uur gaan er drie verschillende activiteiten van start. S avonds organiseren ze de meest hoogstaande activiteiten (acrobatie, magie, ...)

Prachtig zwembad.

Toffe originele sportsbar, met gratis tennispleinen, tafeltennis, pooltafels, riffle shooting, etc etc

Eén nadeel: je kon in december niet in het zeewater wegens te woelig en het strand is niet parelwit zoals de aan de andere kant van Punta Cana.

Maar laat dit je niet afleiden. Het hotel is té goed voor woorden. Volgend jaar wordt het zeker een hotel van dezelfde keten!!!

Goede reis!

Gereisd met partner in december 2008

Marjolein, 19-7-2008

Hoewel alle reacties hier zeer enthousiast zijn, zijn wij minder enthousiast.

- De rit naar/van het hotel duurt lang (zéér slechte wegen/slechte chauffeurs).

- Er is een aantal restaurants, maar voor vegetariers nauwelijks aanbod. Het eten ziet er op zich aardig uit, maar stelt niets voor. Het aanbod van het buffetrestaurant (overdag) is dagelijks hetzelfde. Geen variatie/ wederom slechte kwaliteit. Kortom, het eten is voor de massa (Van der Valk-kwaliteit). Als ik het daar voor het zeggen had, had ik de chefkok allang ontslagen.

- Overdag is er weinig aanbod in sport/spel. Strand is lekker rustig, maar wel hoge golven. Hierdoor zie je niet hoe mooi het water is (itt Mexcio bijv).

Wij zijn vorig jaar naar Mexcio/Playa del Carmen/Iberostar geweest. Betaalde p.p. 700 minder maar vonden kwaliteit daar veel beter.

Pluspunten: rustig strand, aardige mensen, goede service.

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Excellence Punta Cana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excellence Punta Cana in Playa de Arena Gorda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excellence Punta Cana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Excellence Punta Cana scoort een 9.1 uit 10 op basis van 39 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: