8,7

Uitstekend

3 reviews over Hotel Best Hotel Tropical in het Nederlands

Evelyne & Pierre, 6-11-2007

Wij zijn er in november 2003 geweest en ook in november 2005. Het is een leuk hotel, sympathiek personeel. Heel goed en vriendelijk animatieteam. Zoals reeds beschreven hier zijn de zwembade SUPERSCHOON. Laatste zwembad vonden we zeer leuk waar de verschillende standjes met eten zijn. We gaan zeker nog een keer terug gewoonweg om de mensen nog eens terug te zien en alsook omdat we enkele leuke mensen hebben ontmoet in het dorp van Lupéron zelf. De mensen zijn zeer behulpzaal en vriendelijk. Sommige mensen die naar daar reizen en slechte beoordelingen geven moeten eerst een keer beseffen dat ze zich in een derde werelddeel bevinden en dat die mensen hun best doen om de toeristen een leuke vakantie te laten beleven.

Een echte aanrader van onze kant. Spijtig dat dit jaar de Touroperator dit hotel niet in hun brochure heeft staan.

Groetjes.

Gereisd met partner in november 2006

jolanda en ton, 15-4-2006

hallo wij zijn hier voor ander haf jaar terug geweest het was er perfect we gaan zeker terug de mensen waren erg vriedelijk en deden alles voor ons mensen die er naar toe gaan neem snoep pennen en schriften mee want daar maak je de kinderen erg blij mee want dan mogen ze naar school.We gaan nu op 18 April naar cuba maar hier wil ik zeker nog eens terug want dit land heeft mijn hart verrovert
Gereisd anders in april 2006

Ben van der Wiel, 4-2-2006

Gerry en Ben van der Wiel - 03/02/2006

Wij zijn gisteren teruggekomen uit dit resort, het was heerlijk, eten was goed ( niet culinair), animatie elke avond wat te doen, mensen vriendelijk, zwembaden waren schoon.

tip: laat voor 20 US dollars een fotoreportage van je (jullie) maken op diverse plaatsen van het resort 35 foto's worden gemaakt , je kiest er dan 20 uit en die krijg je tezamen met nog eens 200 foto's en muziek op (naar keuze) cd of dvd, te regelen bij de internetwinkel op het resort.

tip: vergeet ook niet even een leuke wandeling te maken buiten het resort van ongeveer 20 minuten naar de jachthaven La marina.

minpuntje: we hadden maar 1 keer in de 8 dagen warm water om te douchen, maar ze waren er mee bezig. wij hadden kamer 16 213 prima kamer met uitzicht op tuin met palmen en zee (hoekkamer).

Kortom we zullen er zeker nog eens terugkeren. Onze waardering is een 8

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Hotel Tropical in Luperon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Hotel Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Hotel Tropical scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.