9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Luxury Bahia Principe Cayo Levantado Don Pablo Collection***** bij :

10 reviews over Hotel Luxury Bahia Principe Cayo Levantado Don Pablo Collection in het Nederlands

Zalig hotel

Erik, 28-4-2015

Uitstekende service, zalig op een eiland. Prachtig gelegen met enkel de ruisende golven en de wind die in de palmbomen speelt.
Gereisd met partner in april 2013

Idyllische plek

Divek, 7-1-2015

Prachtig exotisch eilandje met zeer goed luxueus hotel voor een lees- en rustvakantie. Enkel volwassenen toegelaten (maar monokini is verboden). Personeel in overvloed. Vriendelijk maar verstaan enkel het Caraïbisch Spaans en de taal van fooien (die rijkelijk uitgedeeld worden door de Canadezen, Amerikanen en Russen). Er zijn premium alcoholische dranken inbegrepen (Chivas Regal, Johnny Walker Black Label, ...) maar ik denk dat er maar één fles per dag is. Ruime keuze van eten en kwalitatief goed. De themarestaurants vonden we iets minder. Qua netheid heb ik geen enkele opmerking. Zelfs een vallend blad wordt onmiddellijk opgeruimd. De locatie is idyllisch en uniek maar dit vraagt wel een lange transfer van luchthaven tot hotel (ca. 3 uur van Santo Domingo en meer dan 4 uur van Puerto Plata). Wij zijn met Vip Selection gegaan met de beruchte Dreamliner (in de lucht een prachtig vliegtuig maar het moet eerst gestart geraken - gevolg 12 uur vertraging).
Gereisd met partner in december 2014

Zeer mooi

Noël Kesteleyn, 14-10-2014

Cayo leventado : adults only.

Geen enkel belg of nederlander aanwezig tijdens deze periode.

Meeste toeristen zijn van Amerika , Canada , UK , Duitsland.

Zeer vriendelijke mensen.

Plaats genoeg aan de zwembaden of op het strand.

Cocktails kunnen ze niet maken , wel zeer veel internationale dranken bij all in.

Eten was lekker.

Thema restaurants zijn minder. Enkel Don Pablo was goed.

Gala avond op donderdag is voltreffer. Kreeften , lobster , krabben , gamba's , langousten a volonté.

Handdoeken en bedjes op strand en aan zwembad zijn van prima kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2014

heerlijk hotel, geweldige service

Erik Henderickx, 20-9-2013

Junior suite deluxe (in villa 10)bubbelbad op het terras, met roomservice en butler. Bangelijke kamer met prachtig uitzicht over de zee en het vasteland. Eten meer dan ok. Personeel supervriendelijk. Overal is er wel een rrustig plekje te vinden.
        Gereisd met partner in april 2013

Geweldig. We gaan terug in februari 2012

Caron, 14-6-2011

Super gaaf hotel. Heerlijk relaxen.

Lekker eten. We hadden een luxe kamer met bubbelbad op het balkon. Goede service en ruime keus in eten. Lunch iedere dag ongeveer hetzelfde maar met een beetje fantasie kun je er iedere dag een feestmaal van maken. WW zijn twee weken geweest en hebben ons geen minuut verveeld.

Gereisd met partner in april 2011

Leng

Leng, 6-4-2011

We verbleven 2 weken in dit prachtige hotel op het eiland Cayo Levantado . Het grootste deel van het eiland is prive alleen voor de gasten van het hotel , het andere deel is voor iedereen en heeft een prachtig publiek strand .

Zwembaden, strand, kamers , bars , enz top.

Er is een lift in het hoofdgebouw tot op de 4de verdieping daarna is het met de trap tot op nr5

We hadden een ruime juniorsuite met zicht op de baai op de 4de verdieping van het hoofdgebouw

Walvissen gezien vanuit onze luie stoel op het strand en tijdens de excursie met Kim : een aanrader !!

Enkele mindere punten :

Het eten was minder , geen warme borden , eten niet altijd warm genoeg , het brood was ook niet zo lekker , ...

De rit van het vliegveld tot aan het hotel duurt 3h30 maar dat is vlug vergeten als je op je bestemming bent

Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in februari 2011

droomvakantie

familie van der plank, 1-3-2009

Niet in woorden te omschrijven hoe overweldigend mooi het hier is. Geen drukke animatieteams, rust, natuurschoon, walvissen kijken vanaf het privestrand. Sommige dagen zwommen we alleen in zee of in het zoetwaterzwembad!!!

Heerlijk eten voor ieder wat wils, prachtige kamers, wij hadden een vip kamer met een jacuzzi in de badkamer en een 2 persoonsjacuzzi op de grote veranda met uitzicht op zee..

24 uur per dag roomservice, etc, etc..

Al met al een onvergetelijke droomvakantie..

Gereisd familie in februari 2009

beste hotel in dominicaanse republiek

familie van der plank, 26-2-2009

Wij zijn hier 16 dagen geweest met ons gezin in februari 2009(2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 6 jaar)

Overweldigend mooi, superservice prachtige kamer (vip) met jacuzzi binnen en buiten op de veranda...en uitzicht op zee.

Walvissen spotten vanaf het privestrand, uitgebreid ontbijt, lunch en diner.

Geen entertainment in het hotel wat het tot een rustoord maakt, twee weken vakantie hier en je voelt je als herboren!

We hebben in vele 5 sterren hotels van mexico tot aan griekse eilanden gezeten, maar dit hotel is de overtreffende trap van 5 sterren....

We hebben alle 4 met pijn in onze buik en tranen in onze ogen het eiland moeten verlaten....

Als je wilt weten hoe de hemel eruitziet en je wilt het kunnen doorvertellen dan zou ik dit idylische eiland een bezoek aandoen

Gereisd familie in februari 2009

Schitterend eiland

J van Bendegem, 10-8-2008

Prachtig eiland,

Zeer rustig op het terrein van het hotel.

Zeker een aanrader voor mensen die van rust houden.

Walvissen zwemmen in de achtertuin.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

C&C, 30-5-2008

Dit werkelijk een paradijs op aarde. Je kunt het via de Nederlandse reisgids niet boeken, maar wij verbleven in Gran Bahia Principe Punta en door overboekingen in het hotel was het mogelijk hier 5 dagen te verblijven.

4 uur met de bus van Punta Cana naar Samana en 1/2 uur op de boot en je komt op een prachtig bountyeiland terecht. Het eiland is niet groot, op het ene deel staat het hotel met privestrand, 3 zwembaden, beachvilla's etc. en op het andere deel van het het eiland komen de dagtoeristen en walvisspotters. Vanaf het eiland zie je de walvissen. De kamers, het eten en de service zijn super. De zee is acuurblauw en vanaf het witte strand kun je zo de zee in om te snorkelen. Het hotel is meer dan 5 sterren waard. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luxury Bahia Principe Cayo Levantado Don Pablo Collection in Las Terrenas/ Samana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luxury Bahia Principe Cayo Levantado Don Pablo Collection zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Luxury Bahia Principe Cayo Levantado Don Pablo Collection scoort een 9.34 uit 10 op basis van 16 reviews.