Hotel Grand Paradise Samana ****

Grand Paradise Samana
6,9

19 reviews over Hotel Grand Paradise Samana in het Nederlands

Middelmatig hotel op een fantastische locatie

Ja Groenewoud, 3-8-2017

Het is een fantastische locatie de kamers zijn ruim en worden goed schoon gehouden maar we hadden medicijnen bij ons die koel bewaard moesten worden maar bij aankomst was de koelkast stuk en pas na 4 dagen kregen we een andere toen ook nog aan de diarree waarschijnlijk van het eten dus dan kan je begrijpen dat wij het met dit hotel wel gehad hebben de receptie doen hun best om het af te schuiven dus klachten hadden hun tijd nodig maar het personeel was aardig en behulpzaam en een fooi werd ook gewaardeerd het is een prachtige locatie met een heel mooi strand maar voor ons de volgende keer toch maar weer punta cana
Gereisd met partner in juli 2017

Prima resort!

Kevin van Es, 22-8-2016

Super naar ons zin gehad, alles was top geregeld, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteitverhouding prima in orde!
Gereisd met partner in maart 2016

Nooit meer

Klok, 1-5-2016

Vieze kamer onder de schimmel, oude meubels, lekkage in de badkamer. Eten lauw en weinig smaak. Onvriendelijk personeel. Blij dat we weer naar huis konden gaan.
Gereisd met partner in maart 2016

Volgend jaar Weer!

Joop en Jose, 30-4-2016

Beste lezers,

Wij waren 2 weken in Grand Paradise en hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

Mooie ruime kamers, die goed schoon werden gemaakt, met 2 grote bedden, een gevulde koelkast met water, cola en sprite (allen gratis) en een prima terras.

Het was fantastisch, je zit midden tussen vele palmbomen en andere bomen en struiken. Het strand is op korte afstand, ook daar was het heerlijk vertoeven.

In de restaurants kon je heerlijk eten, volop vlees, groenten en fruit, veel ananas, mango, meloen en andere tropische vruchten. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

's avonds namen wij een lekkere cocktail bij een van de barretjes op het complex.

Het was onze eerste keer naar de Dom. republiek en is zo goed bevallen dat wij volgend jaar weer willen.

De excursies kun je het beste bij lokale gids in het visserdorpje Las Galeras boeken (circa 10 minuten lopen langs het strand), dit scheelt veel geld.

Voor Wifi gingen wij even naar een strandbarretje richting Las Galeras, je neemt een drankje en dan heb je goede Wifi aansluiting tot je beschikking. Even een stukje lopen langs het strand is nog leuk ook.

Veel plezier toegewenst !

Gereisd met partner in april 2016

Nooit meer

Jos, 9-3-2016

Animatie met Liesbeth top,zonder een heel stuk minder,anderen doen geen moeite
Gereisd met partner in februari 2016

nooit meer

hanny kwantes, 15-2-2016

De kamers waren netjes,werden iedere dag goed schoongemaakt.

De omgeving was prachtig.

De drankjes waren prima.

Echter het eten was nagenoeg koud!

Wij zijn echt niet moeilijk met eten,lusten zo goed als alles, maar nagenoeg koud eten(iedere dag!) was echt niet fijn.

Er waren 2 a la carte restaurants en daar kon je 3 x per week eten. helaas was 4 van de 5 werkdagen 1 van de restaurants verhuurd voor een privé party! waardoor wij dus niet konden eten.

Met ons hadden meerdere gasten buikloop.

We hebben best veel geld betaald om heerlijk op vakantie te gaan en de batterij weer op te laden,maar deze plek heeft echt een groot deel van onze vakantie vergald.

Gereisd met partner in februari 2016

Vital joris, 30-9-2015

Zeer goed verblijf gehad alles was 100% meegevallen .

De kamers werden iedere dag gepoetst , het eten was zeer goed , de zwembaden werden ieder 2u nagezien en gemeten op hun waardes het strand is superieur . WiFi hebben we niet genomen dit is wel een surplus maar voor ons geen probleem , een 2 km verderop in las galeras is er een leuk coctailbarreke banabar genaamd daar is gratis WiFi en het zijn supper argetijnse mensen die het uitbaten . Een goeie tip is uw uitstappen boeken bij marina tours ook in las galeras die zijn gewoon de goedkoopste en geven dezelfde garantie's als bij in het hotel . Bv. Een trip naar haittis kost in het hotel 109$ bij marina tours juist hetzelfde 70$ is toch een zeer groot verschil ... Voor het hotel een dikke 10/10

Gereisd met partner in september 2015

zeer goed

A v Seggelen, 13-3-2014

De rit vanaf de luchthaven naar het resort duurde lang ongeveer vier uur.

Maar de rest van de week was zeer goed excursies gedaan naar de walvissen en het mangrovebos alles zeer goed geregeld.

Een zeer mooie vakantie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Mooie plek maar het kan beter!

Frank van Seggelen, 10-3-2014

De plek is prachtig al ligt er wel overal rommel op het strand, je hebt veel mogelijkheden om iets te ondernemen.

De zwembaden vallen wat tegen zijn relatief klein en geen glijbanen.

Het eten is niet wat ik er van verwacht had, we zijn met 11 personen gegaan en 4 zijn ziek geworden. Of dit aan het eten ligt weten we niet maar het is wel vervelend. Er is elke dag een ander thema in het restaurant maar toch is er dan veel van het zelfde.

Wij hadden op zich een prima kamer al was de badkamer wat verouderd, leuk klein terrasje, maar meer heb je eigenlijk ook niet nodig. Op alle kamers is een koelkastje met water en frisdrank wat elke dag netjes wordt aangevuld.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

perfecte ligging, aan de rest mankeert er nogal wa

S. Olde Monnikhof, 21-8-2013

3 weken met twee kinderen in dit prachtig gelegen hotel verbleven. Voor de all in formule zouden wij in dit hotel nooit meer gaan. water; wiijn en fruitsap wordt geschonken uit hergebruikte plastic flessen en is van dubieuze kwaliteit.

Regels met betrekking tot hygiene worden in de twee restaurant niet gerespecteerd. darm problemen zijn bij de verschillende gasten orde van de dag

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Paradise Samana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Paradise Samana in Las Galeras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Paradise Samana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Paradise Samana scoort een 6.85 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: