Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa ****

Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa
Santana Beach Resort Casino & Spa
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa bij:

10 reviews over Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa in het Nederlands

Danielle, 30-7-2007

Erg mooi hotel. Eten is goed en er is een overvloed aan keuzes. 4 verschillende restaurants. Mooi, groot zwembad. Casino op het resort was ook erg leuk, we hebben menig avond daar doorgebracht. Hotel ligt alleen wel wat afgelegen.
Gereisd anders in juli 2007

Serge, 17-9-2006

Wij waren voor de tweede maal op de domenicaanse eerste maal gewoon prachtig maar in dit hotel zijn er meer muggen dan mensen door het nabij gelegen moerasje. Een hondertal beten is hier geen uitzondering zeker een spray meenemen tegen insecten of je hebt een bloedtransfusie nodig. Het verbaast mij dan ook niet als u last minutes gaat zoeken voor de domenicaanse dat dit hotel steeds beschikbaar is. Sorry voor die dit een goed hotel vinden maar keer dan zeker eens terug naar een ander en het verschil is zeer groot ook kwestie van vriendelijkheid.
Gereisd anders in september 2006

Serge, 1-9-2006

Wij zijn eerder naar iberostar bavaro resort geweest en dit was buiten gewoon prachtig in vergelijking met santana. Vies zee water, ongelooflijk veel muggen ik overdrijf niet maar op één week meer dan honderd beten elke avond word er met insecticide over het resort gespoten echt niet gezond. De vriendelijkheid was er maar bij enkelen het was soms te veel om iets te drinken te vragen. Ga dan naar iberostar bavaro en dan kent u de gast vriendelijkheid pas goed.

Mij zie in santana nooit meer mijn ganse vakantie is in jeuk opgegaan. S'avonds een strandwandeling lukte niet vanwege de muggen en bij navraag ter plaatse aan het personeel is dit het ganse jaar door vanwege een moerrasig gebied vlak naast het hotel. En echt proper kan je het er niet noemen. Het was alsof de toerist er de lastpost was en dit vonden zowel de nederlanders, duitsers en belgen die ik heb gesproken. En vergeet een weekend daar want dan komen de domenicanen en zetten alles op stelten voor het weekend dat ze er zijn.

Gereisd familie in augustus 2006

Anja, 26-6-2006

mooie binnenkomst en het eten is ook goed. vooral de cocktails zijn een aanrader. maar ga je voor het witte strand en een blauwe zee moet je niet hier heen gaan. het zand is van wit kalk dus je krijgt witte voeten en de zee is nog donkerder dan hier in Nederland! zo vies dat ik er niet ingegaan ben, de grond voelt zelfs glibberig. het zwembad is wel goed en de animatie was super!
    Gereisd anders in juni 2006

angelina berben, 17-2-2006

het hotel was erg mooi vooral de inkomsthal. Ook het zwembad was zeer aangenaam met de poolbar. De kamers op zich mooi, maar met kleine minpuntjes zoals de airco-schakelaar die eraf viel en een schoonmaakster die niet zo actief was. Het water is troebel en het zand bruin. Veel variatie in het eten maar je moest erg gewiekst zijn om aan borden, glazen, bestek, wijn, etc. te komen. Die waren soms niet ter beschikking. De bediening is vriendelijk.
    Gereisd anders in februari 2006

Valerie, 13-2-2006

Je moet inderdaad 2 uur rijden voor je er bent. In de omgeving van het hotel is niets. Je moet een half uur rijden voor je het eerste dorpje tegen komt. Als je rust wilt moet je hier zijn. Het hotel op zich is heel goed en mooi. Maar het eten stelt niet veel voor. Iedere dag het zelfde, geen variatie.
    Gereisd anders in februari 2006

Isabelle BEAUDOUX, 26-1-2006

Prachtig hotel gelegen op amper anderhalf uur rijden naar de eerste hoofdstad van de nieuwe wereld! Onvoorstelbare spectakels. Enig nadeel zijn de strandvlooien die hun slachtoffers eruit kiezen. 2 km afgelegen van de openbare weg wat uitstapjes ietwat vermoeilijkt. Grote nette kamers, uitgestrekt zwembad, ... Wespen moet je er ook bij nemen en service in de bijkomende restaurants is niet echt hartelijk. Maar toch zeer goede algemene indruk.
    Gereisd met partner in januari 2006

Frank Jeene, 29-7-2005

Als je meer wil zien dan alleen de korte weg tussen luchthaven en een resort dan is dit een ideaal resort. Gedurende een dikke twee uur rijdt je van de luchthaven naar her resort en krijgt daardoor al een indruk van de DR. Reden waarom ik voor de ligging een 7 scoor. Blijft wel een feit dat het lang rijden is voordat je er bent. Daarom voor bereikbaarheid een 5. De service is goed, vragen en of opmerkingen werden direct afgehandeld.Ga je voor een wit strand en een blauwe zee dan moet je niet in dit resort zijn. In de de buurt mondt een rivier in zee uit die er voor zorgt dat het water redelijk troebel is, maar in de direct omgeving is het water wel blauw. Een wit strand heb ik daar in de buurt niet gezien.
    Gereisd anders in juli 2005

Veltman, 27-7-2005

Op zich een mooie locatie.

Servicegraad valt tegen

Het zand op het strand is niet wit maar bruin en de zee is donker van kleur door uitmonding van rivier in zee

Gereisd anders in juli 2005

tranoy. decramer, 12-4-2005

strand zit vol van de vlooien.het zeewater is er vuil . het hotel zelf is zeer netjes zeer mooi zwembad en groot maar het is 2 uur van punta cana met de bus
    Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa in La Romana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santana Beach Resort Casino & Spa scoort een 7.2 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: