Hotel Casa del Mar ***

Casa del Mar

4 reviews over Hotel Casa del Mar in het Nederlands

Casa del mar Goet hotel

mathermans, 27-7-2011

Het hotel is goed en het personeel is zeer vriendelijk

het eten kon beter

Gereisd met partner in februari 2005

Mandy Hopstaken, 6-9-2007

ik ben er deze zomer geweest, het is helemaal geweldig, heel mooi en de hele dag coctails die voor je neus gemaakt worden bar in het water in het zwembad, kamers goed verzorgd en netjes, leuke entertainers ik ben zelf 17 jaar oud en heb het onwijs naar me zin gehad, er word elke dag iets georganiseert, coctails maken, of sport zoals honkbal, voetbal, earobic, merenguelessen echt geweldig, ik ga nu kijken of ik er in december ook terecht kan!!
Gereisd familie in september 2007

Marian, 18-9-2006

Wij zijn hier zo'n 5x geweest tussen 1998 en 2001. Helaas dus al een tijdje geleden, MAAR het was het meest fantastische resort wat ik ooit heb gezien. Alles even mooi, personeel vriendelijk en hulpvaardig, eten heel erg goed en gevarieerd. Nadeel: als er plotseling veel Puerto Ricanen naar het resort komen is het plotseling erg druk en (tijdelijk) rommelig. Vaak zijn deze mensen niet aardig tegen personeel en laten alles achter hun kont slingeren.
Gereisd anders in september 2006

Yolande, 25-7-2005

wij zijn hier in de zomer van 2004 geweest en het was fantastisch. Een mooi en verzorgd resort, met alles erop en eraan. Het eten was erg goed en het personeel erg vriendelijk. Ik kan eigenlijk geen slechte punten opnoemen, maar het is zeker meer waard dan een 3sterren hotel.

Kortom een zeer goed hotel waar ik zeer zeker nog eens heen ga!

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa del Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa del Mar in La Romana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa del Mar scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: