Hotel Sunscape The Beach *****

8,8

41 reviews over Hotel Sunscape The Beach in het Nederlands

perfecte accomodatie

Astrid&Peter, 17-9-2010

Wij zijn hier geweest in maart/april 2006. Eerst een slechte kamer gekregen en de volgende dag een aanbod gekregen om voor 3 ddagen naar hun andere accomodatie te gaan in La Romana. middelste dag met excursie. Bij terug komst kregen wij een honeymoonsuite (hebben er ongeveer 100 stuks van).

Jaccuzie op het balkon, zitkamer, twee tv,s echt te gek gewoon.

Gereisd met partner in maart 2006

Paradijs op aarde

Roy, 26-12-2009

Perfecte vakantie waar het resort eruit springt. Goede verzorging, goed eten, goed zwembad, zeer vriendelijk personeel

De dag exurcie naar Saona Island was bvoor on het hoogte punt. Daar was het gevoel een dag te leven in een wereld die geen ellende kent en alleen maar genieten van alles wat er om je heen is en gebeurt. Je waant je echt op een "Bounty"-eiland. Een schitterende ervaring die je afpakt.

Gereisd met partner in november 2006

super

jeroen en agnes, 5-8-2008

super hotel!!! alles wat je maar kan wensen.. goede service, goed eten,ook erg romantisch aangelegd mooie hemelbedden wat aan zee staat helemaal top!! kamers zijn ook klasse! personeel is erg vriendelijk..

zeer zekers de moeite waard echt een aanrader

Gereisd anders in augustus 2008

stefanie, 9-5-2008

Sunscape is echt een prachtig hotel, mooie tuinen en schitterende zwembaden.

De animatie is echt tof, juist de shows 's avonds waren wat minder, maar kom.

Alijd leu wwas ook een gokje wagen in het casino.

Personeel was wel enkel vriendelijk als een fooi kregen!!

Wij hadden geluk, alle kamers waren volzet en we hebben suite gekregen met brubbelbad op balkon!! (suite nemen is echt aan te raden dus)

eten is heel lekker, restaurantjes ware, tof.

heb al veel reizen gemaakt, maar vond dit hotel bese tot nu toe prijs kwalilteit

Gereisd met partner in mei 2008

A. Stoutjesdijk, 21-2-2008

Erg luxe en compleet resort. Zijn erg in de watten gelegd door het personeel!
Gereisd met partner in februari 2008

de waard, 10-1-2008

wij zijn net terug van onze vakantie, we zijn er 2 weken geweest, en hebben echt genoten ! de busreis heen viel alleen tegen, ruim een uur in de bus, erg slechte weg. resort ziet er erg mooi uit, wel schoenen in de zee dragen, veel rotsen. eten is heerlijk, kamer zien er goed uit, wel hadden wij veel kleine klachten, lekkage in badkamer, koelkast die het niet deed, maar die werden snel opgelost. heel mooi hotel, wel afgelegen. volgend jaar weer ergens anders heen, miste toch wel een dorpje in de buurt.
Gereisd met partner in januari 2008

hendrickx, 8-1-2008

Gerard en francien

Hoi ik wil even laten weten dat wij een geweldige vakantie hebben gehad in sunscape the beach.6-12-07 tot21-12-07

Alleen toen wij 3 dagen thuis waren werd mijn vrouw goed ziek.Ze heeft een virus opgelopen in het hotel,moet wel want wij zijn het resort niet afgeweest.Ze werd opgenomen in het ziekenhuis ze was al aan het uitdrogen,en had een ontsteking aan de dikke darm.Ze moest 8 dagen in het ziekenhuis blijven,Nu gaat het wat beter heel langzaam,want ze is heel veel moe.We weten nog niet hoelang zo iets gaat duren.

Gereisd met partner in januari 2008

S. Scheuerman, 23-12-2007

Een heel mooi wat kleiner resort met vriendelijke mensen en goede verzorging. Het eten had af en toe wat meer variatie kunnen hebben maar was verder prima en lekker. Jammer genoeg waren ze opnieuw aan het bestraten wat af en toe wat lastig was met een buggy. Mooie ligging aan zee, zeer mooi aangelegde tuinen en er werden veel activiteiten georganiseerd.
Gereisd familie in december 2007

Robert en Jolanda, 4-12-2007

Wij zijn hier net van teruggekomen en we hebben een lekker vakantie gehad. De restauarants zijn goed maar niet bijzonder het buffetrestaurant is een typische gorte ongezellige zaal waar zoveel mogelijk mensen kunnen eten. andere restaurants zijn gezelliger. Wij vonden de japanner, mexicaan en het dreams restaurant het beste que eten en gezelligheid. Verder strand is mooi maar zwemmen in de zee is met een beetje wilde zee ronduit gevaarlijk met de scherpe rotsen. Hotel is erg afgelegen zodat je erg op je hotel benmt aangewezen. Duiken was bij mij niet mogelijk gezien de zee te ruw was, je kan duiken op de andere kant van het eieland is 2 uur rijden met een bus. Totaal oordeel is goed hotel alleen 4 sterren ipv 5 vergelijk het niet met een Riu of een Iberostar. En als je voor een caribische strandvakantie gaat zou ik aan de andere kant van het eiland gaan Bavaro of Bahibe, daar zijn witte stranden en azur blauwe zee.
Gereisd familie in november 2007

Christel, 24-9-2007

Ben vorig jaar eind september 2 weken hier op vakantie geweest. Een leuke vakantie gehad, prima verzorgt, kamers zijn schoon, personeel is uiterst vriendelijk, eten is prima.
Gereisd met partner in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunscape The Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape The Beach in Cortecito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape The Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunscape The Beach scoort een 8.78 uit 10 op basis van 41 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: