8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Viva WyndhamTangerine*** bij :

331 reviews over Hotel Viva WyndhamTangerine in het Nederlands

goed hotel mooie ligging

petra en ansjela, 17-5-2017

De appartementen gebouwen zien er mooi uit aan de buitenkant, de kamers zijn eenvoudig maar schoon de badkamer kan netter afgewerkt, het hotel heeft een mooi zwembad en heerlijke palmen waar je onder kan liggen er zijn voldoende ligbedden en er zijn strandlakens, (zonder borg) het strand met mooie palmen en een heerlijke wind en golven soms een behoorlijke wind er zijn daarom ook veel kite surfers hier, op het strand ook weer voldoende bedden sommige wat ingezakt, let wel op er zijn hier heel veel verkopers en die geven niet snel op het is uiterst irritant , ze lopen de hele dag met de meest verschrikkelijke rotzooi te leuren en gaan gewoon schuin tegenover je strandbed staan wachten en toekijken dat vonden wij niet fijn en het stoorde we vinden wat verkopen okay maar niet zoals zij daar allemaal hangen en soms op de strandbedden zitten en slapen, het hotel mag hier wel wat aan doen het is tenslotte ook allemaal illegale handel wat je hier kan kopen en nog niet eens iets fatsoenlijks, maar dat mag iedereen zelf bepalen, het dorp is dichtbij en leuk met terrasjes en winkeltjes, het eten is okay niet echt heel erg bijzonder maar voor elk wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en een plus punt is dat de bar echt al heel vroeg in de ochtend open gaat ze hebben er heerlijk koffie vers gezet. Wij hebben een heerlijke luier vakantie gehad en het weer was super!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima hotel

nel, 21-4-2017

Kamers zijn heel basic ingericht maar alles wat je nodig had was er, t eten was niet slecht alleen idd vaak lauw terwijl de bakken heet waren maar er staat altijd een heel harde wind en de eetzaal is gedeeltelijk open dus tegen de tijd dat je terug was bij je tafel was het voor een groot gedeelte afgekoeld, de eetzaal is ook veel te klein stoelen en tafels staan heel dicht op elkaar ook bij de bar te weinig zitjes (zeker met slecht weer!) t complex op zich is keurig onderhouden, personeel erg aardig alleen kan de kleding netter , rokjes zijn extreem strak en kort ook de blouses erg strak en soms gaten in de panty s als men dit zou aanpassen oogt alles net een beetje luxer.Strand en zwembaden ook goed de zee heeft wel behoorlijk hoge golven dus zwemmen gaat hier niet alleen een beetje afkoelen. Voor ons dus geen 2e keer want wij willen zwemmen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Gereisd met vrienden in maart 2017

nooit meer

Erik, 23-2-2017

Animatie was redelijk, zwembad en strand goed voldoende ligbedden maar te weinig parasols.

Het eten was ronduit slecht veel mensen hadden diarree, het was eten was meestal lauw.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi resort

Rani, 30-8-2016

Heel mooi gelegen in palmentuin. Maar drie verdiepingen hooguit. Balkon of terras. Enorm uitgebreid buffet. Heerlijk eten.

Er werd goed schoongemaakt. Elke dag € 1.00 onder het kussen helpt natuurlijk enorm en een gesprekje in het Spaans helemaal.

Jammer van de kleine gebreken in de kamers die zo te verhelpen zijn. Het ontbreken van een bedekkend plaatje op een handdoekstang en dat soort kleine zaken. Maar verder heb ik het er heel fijn gehad. Cabarete is maar een kleine 15 minuten lopen. Heel klein plaatsje, maar toch...

Gereisd met vrienden in januari 2016

Fijn all inclusive resort aan palmenstrand

Dita, 31-7-2016

Voor diegene die bekend zijn met de resorts op Punta Cana en een wat intiemer locatie zoeken: dit ultra all inclusive resort heeft het. Laten we beginnen met de mindere punten t.o.v. Punta Cana: het strand is minder wit, er zijn verkopers op het strand te vinden en dit deel heeft met de passaatwind aardige golven. Ondanks dat, zijn er naar ons idee volop plussen te vinden: chapeau voor het personeel! Erg klantgericht en lief. Dat er 's ochtends kannen vol verse sappen staan is een ware traktatie! Al het eten is vers bereid; het buffet is fris en uitgebreid. De hele dag worden de lekkerste pizza's bereid! In dit resort is alles binnen handbereik: het zwembad, het restaurant en de zee liggen op enkele meters afstand van elkaar. Cabarete is op loopafstand (10 min.) Het is de moeite waard een Mojito te drinken bij club Ojo. Er waren weinig Nederlanders op het resort te vinden.
Gereisd familie in juli 2016

matig

w bakker, 7-4-2016

Gaan er niet meer heen

bad kamer lek bij de wasbak na 3 dagen pas verholpen

bij boeking kamer begaande grond geboekt in verband met slecht

trap lopen komt goed dus nee 2 de verdieping lift vaak kapot

hotel niet berekend op veel gasten vaak wachten bij ontbijt lunc diner

Reisleider Frans top geweldig

Gereisd met partner in maart 2016

Super leuk resort!

Juul, 18-2-2016

Ik ben net twee dagen terug van mijn 11 dagen vakantie in Viva Wyndham Tangerine. Toen we aan kwamen kregen we meteen een drankje en werden onze koffers naar de kamers gebracht door een bellboy. De kamer waar ik en twee anderen in sliepen was prima en groot, met name de badkamer was erg groot. De kamer van mijn schoonouders zag er ook prima uit, alleen begon het dak van de badkamer wat te hangen. Verder waren het geen moderne kamers maar ach wat maakt het uit. De poetsvrouwen maakte elke dag de kamers goed schoon en kregen nieuwe handdoeken. Het eten in het buffetrestaurant was goed te doen. Er was altijd vis, vlees, friet, pizza, rijst, groenten, brood, ijs, fruit etc. Kortom, altijd wel iets wat je lustte. Naast het buffetrestaurant was er nog een restaurantje dat open was als het ander dicht was (of terwijl 24/7 kun je eten en drinken). Het 'a la carte' restaurant (de mexicaan) vond ik wat minder. Als we s' morgens opstonden en ontbeten hadden gingen we aan het strand liggen. Sommige bedjes waren wat ingezakt, maar alles beter dan op het zand liggen. Als je even geen zin meer had in de zon kon je de zee in (die best wild was), het zwembad in (groot en schoon), je kon tafeltennissen of tennissen op het tennisveld (hiervoor moet je wel 50 dollar of 2000 peso betalen, maar krijg je erna meteen weer terug). Ook zijn er de hele dag door spellen waar je aan mee kunt doen, georganiseerd door het animatieteam. Je hoeft je dus nooit te vervelen. Buiten is er ook nog een bar waar je drinken kunt halen. Wat wel jammer was, was dat er 's avonds te weinig tafels en stoelen waren. We hebben een keer apart van elkaar gegeten zodat de anderen de tafel bij de bar bezet konden houden. Als je alcoholische dranken besteld krijg je ook best veel alcohol er in. Elke dag begon om 21:45 en show in het 'theater'. Ook weer georganiseerd door het animatieteam. Er zitten echt hele leuke shows tussen maar ook wat minder leuke, maar dan kun je gewoon weglopen. Ook is er een disco onder in de kelder, maar daar is het nooit druk geweest in de tijd dat ik er was en ben geweest in ieder geval haha. We hebben ook nog drie trips gedaan. Het quad rijden, snorkelen en de jeep safari. Dit waren erg leuke tripjes, maar de prijzen zijn aan de hoge kant (verschilt tussen de 60 en 160 euro). Je moest vaak lang in een open busje of bus zitten voordat je aan de trip begon, dat vond ik wat minder (quad rijden bijv. 45 min en snorkelen 3 uur).

Je kunt ook over het strand naar het centrum van Carabete lopen (10 min), dit is niet erg groot, maar zeker leuk om een keer heen te gaan! Het resort op zich was erg mooi om te zien. Alles is goed onderhouden, mooie palmbomen en een heel leuk schildpadden 'zwembad' etc. Super leuke vakantie gehad, en de DR is echt een mooi land! Ik zou het een ander in ieder geval zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Voor herhaling vatbaar

ballyshane, 15-2-2016

Een wat gedateerd hotel, maar schoon en met vriendelijk personeel. De kleine units zijn gelegen in een prachtige tuin, waar het heerlijk wandelen is. Het eten was boven verwachting, heerlijk en afwisselend met een enorme keuze.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima hotel!

Jennifer, 10-2-2016

Zojuist terug van een fijne vakantie!

Ik heb de voor - en nadelen even voor mezelf op een rijtje gezet:

Voordelen:

-Kleinschalig

-Zandstrand (geel)

-Snelle bediening

-Goed eten in buffetrestaurant

-Leuke excursie mogelijkheden

Nadelen:

-Irritante strandverkopers. Vragen je wel 10 x per dag om iets te kopen

-Veel gare strandbedden

-Veel te ruige zee. Is niet in te zwemmen

-1 bar maar aanwezig. Ver lopen vanaf strand om je drankje te halen. Je wordt nooit bediend is self-service

-Eten in a-la-carte restaurants (2) is erg matig! Buffetrestaurant vond ik beter

-Kamers zijn toe aan renovatie. Erg oud meubilair. Bedden zijn wel 'slaapbaar'.

-Ik dacht een mooie aqua blauwe/groene heldere zee te zien om de plaatjes. Dit is echt niet zo!! Vond ik jammer genoeg tegenvallen.

Kortom stel geen hoge verwachtingen dan heb je een prima vakantie. Zou ik dit hotel iemand anders aanraden? Nee. Ga dan liever naar Punta Cana veel mooier strand/zee of naar RIU resorts in puerto plata.

Gereisd met partner in februari 2016

Wederom geweldig

Bianca, 6-2-2016

Wederom een geweldige vakantie gehad in dit hotel. Mooie en schone kamer en iedere dag schone handdoeken en een schoon strandlaken. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij vonden het buffetrestaurant beter dan in 2008 nog meer keus en je kunt nu zelf je salades samenstellen met of zonder dressing/olie. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Het animatieteam is geweldig. Het maakt niet uit hoe oud je bent ze proberen iedereen te vermaken. De shows zijn geweldig. Als wij in Nederland iets meer van de dominicaanse mentaliteit (niets is onmogelijk en wat er ook gebeurt altijd blijven lachen) zouden hebben dan zou het er een stuk gezelliger uitzien in Nederland. Wij kijken terug op een fantastische vakantie en hopen in de toekomst opnieuw te kunnen genieten in dit hotel. Wij hebben nu al heimwee.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva WyndhamTangerine in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva WyndhamTangerine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viva WyndhamTangerine scoort een 8.16 uit 10 op basis van 334 reviews.