Beoordelingen Hotel Viva WyndhamTangerine***

Viva WyndhamTangerine***
316 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Viva WyndhamTangerine***
Carretera Sosua-Cabarete, 22431-050, Cabarete

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva WyndhamTangerine*** in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva WyndhamTangerine*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Viva WyndhamTangerine scoort een 8,2 uit 10, op basis van 316 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva WyndhamTangerine*** in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva WyndhamTangerine***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Viva WyndhamTangerine*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 240 vakantiefoto's van Hotel Viva WyndhamTangerine*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Viva WyndhamTangerine*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Dominicaanse Republiek. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dominicaanse Republiek. Vergelijk Hotel Viva WyndhamTangerine*** met andere accommodaties in Cabarete.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
7,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, 2014
"Was weer SUPERRRR"vertalen
ROSIE
8,0

20-07-2014 Weer net terug van dit geweldige gemoedelijke hotel.
Personeel altijd super aardig .het eten was weer heerlijk zo veel keuze..
En ik,lees dat er geen WiFi in de openbare ruimte is..nou dan heb je niet goed gezocht ,want bij het kleinere zwembad en de witte bar ,het andere gedeelte wat vrij is voor,iedereen VOLOP WiFi ..
Wij hebben weer een fantastische vakantie gehad ,en ja wij gaan zeker weer terug ..

Alleenreizend, Mrt. 2014
"Geen 4 sterren"vertalen
ighor001
6,0

18-03-2014 Hotel staat aangegeven als 4 sterren. Maar het is goed voor 3 sterren.
Superior kamers zijn klein, verouderd. Als je de deur dichtslaat moet je oppassen dat het kader er niet afkomt. Douche soms warm water, water blijft staan om dan vervolgens langzaam weg te lopen. Geen ijskast, telefoon werkte niet. Laatste keer dat ze de kamer geschilder hebben, hebben ze de moeite niet gedaan om de meiubels te verplaatsen. Gewoon op een afstand van 5 cm er omheen geschilderd. Eten weinig keuze, wel warm. In plaats van 3 bars is er 1, of je moet de bars in de a la carte restaurants meetellen. In de bar krijg je de coctails enzo in bekers. Dat is goed voor op 't strand maar niet als je aan de bar zit. Enkel WIFI in de lobby (niet de openbare ruimtes zoals vermeld) en tergend traag. Enkel goed om je mails te bekijken. Facebook enzo mag je vergeten.
Zeker geen 4 sterren waard, 3 meer dan voldoende.

Met partner, Mrt. 2014
"Hier nooit meer naar toe"vertalen
jan en partner
8,0

08-04-2014 voor de vierde keer hier geweest 2009-perfect 2010-goed 2011-nog goed 2014 zeer slecht eten koud en soms verbrand als je er wat van zegt word de kok boos, kamer en bed goed, schoonmaak-goed, kast waar koelkast in had gezeten viel van ellende bijna uit elkaar week lang met koude douche gedouched werd na gekeken maar na 4 keer gemeld was het nog het zelfde bleef koud dus maar niet meer gemeld

Met vrienden, Jan. 2014
"Heerlijk genoten"vertalen
Roy Strijbos
9,0

12-02-2014 Mooi hotel,super eten,vriendelijk personeel,je komt er niks te kort voor een heerlijke vakantie,,,,,en wie hier wat te klagen heeft moet een vijf sterren hotel boeken,,,,

Met oudere kinderen, Jan. 2014
"Was weer geweldig"vertalen
Roosje
9,0

28-01-2014 Januarie 2014 weer in dit hotel geweest ..was wel een beetje minder als voorgaande jaren ,, maar het eten was perfect niks mis mee... Personeel en animatie heel erg vriendelijk en behulpzaam,,, kamers waren inderdaad minder maar ja hoe vaak zit je op je kamer met 30 graden , en als je luxer wil moet je een 5 * hotel kiezen en geen drie sterren..
Je kunt heerlijk s'avonds langs het strand naar Cabarete wandelen , gebeurt helemaal niks en echt niet gevaarlijk .. Gezellig naar de barretjes daar.. Ook kun je overdag de zijstraten in om wat van de lokale bevolking te zien en daar naar de kapper voor 200 peso's ..geweldig..
Nou wij gaan zeker weer terug voor de 4de keer ..het blijft een gezellig hotel

Met partner, Juli 2013
"Fantastische vakantie...alweer!!!"vertalen
Marcel Kappert
10,0

01-08-2013 We zijn nu 3 keer in Viva geweest en wederom was het een vakantie om nooit te vergeten. We hebben al heel wat van de wereld gezien maar een sfeer als op dit resort hebben wij nog nooit elders meegemaakt. De mensen zijn supervriendelijk. Probeer je te verdiepen in hun cultuur en je weet niet wat je meemaakt. Tip: neem kinderkleertjes mee als je nog plek hebt in je koffer. De dames van het animatieteam zijn er maar wat blij mee.
En ja, de kamers zijn gedateerd, maar alles is schoon. En heb je een kamer die echt niet bevalt, geen probleem vraag gewoon even vriendelijk bij de receptie of er een andere kamer beschikbaar is. En dan nog even over die mensen die veel kritiek hebben. Als je uit het buffet niet iets kan kiezen dat je lust dan is er echt iets serieus mis met je. Er is echt niets mis met het eten (en ik kan het weten als levensmiddelentechnoloog). Je moet alleen niet zoveel zuipen. Want van al dat ijs in het drinken krijg je maagklachten, niet van het eten.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Hotel is dringend aan renovatie toe!"vertalen
ingrid
3,0
5,0

05-08-2013 Hotel is slecht onderhouden. Kamers zijn aan vernieuwing toe. Het eten kan veel beter, weinig keuze die dan nog niet lekker is ook. De ligging vlak aan het kitecentrum is wel goed. Strandstoelen en badhanddoeken in slechte staat. De hygiëne langs het zwembad laat te wensen over, drankjes en eten moeten ze verbieden in het zwembad.
Mits een grondige renovatie van het hotel en een getalenteerde kok in de keuken, zou dit hotel een pareltje kunnen worden.

Met partner, Mei 2013
"Terugkomertje"vertalen
Hans
7,0

17-07-2013 Kom hier al vele jaren en qua prijs/kwaliteit verhouding nog steeds een prettig hotel om heen te gaan, mag zeker wat meer aan onderhoud worden gedaan maar is nog steeds niet vies, eten is goed en zeker het ontbijt is uitgebreid, personeel muv het barpersoneel is erg aardig en de verkopers op het strand allemaal even vriendelijk en natuurlijk willen ze wat verkopen maar nee is ook nee, kom hier dus zeker weer terug en hoop dit land aan mijn kleinkinderen te laten zien.

Met partner, Apr. 2013
"Geweldige vakantie"vertalen
Ellen
8,0

13-05-2013 Het hotel bestaat uit allemaal losse gebouwen met kamers. De eerste nacht verbleven we in een eenvoudige kamer zonder balkon, maar de overige nachten kregen we een heelijke grote kamer met goede airco. De ligging is fantastisch. Pal aan een prachtig strand. Ik geef niet om zwembaden, maar het was een groot zwembad waar veel mensen de hele dag omheen en in zaten. Een leuke sfeer. Van overlast van het animatieteam heb ik helemaal niets gemerkt. Het eten was prima. Het buffet vond ik echt goed. Dat had ik niet verwacht. Er was zoveel keuze! Het dorp zelf heb ik een keer bezocht, maar ik vond het toch wel gevaarlijk met al dat verkeer. Ik werd ook overal nageroepen. Excursies zou ik lekker bij touroperator boeken, ook al is het duur. Die waren ook de moeite waard. Ik ben gaan paardrijden en ik ben in Punta Rusia geweest. Echt een belevenis. Ik kan alleen maar zeggen dat het een goed hotel is met een leuke sfeer. Een week is wel lang genoeg.

Met partner, Jan. 2013
"Geen topper, maar zeker geen flop"vertalen
Inez
6,0

26-01-2013 Dit is van al onze bezoeken het minst luxe hotel geweest, maar daar was de prijs ook naar. In principe is alles goed in het hotel, maar qua onderhoud mag er wel het een en ander gebeuren. Aan eten en drinken kom je niets tekort. In de 'snackbar' staat een steenoven waarin de hele dag verse pizza's worden gebakken. En als het eten in de eetzaal niet bevalt kun je altijd nog een patatje krijgen. Op het strand lopen aardig wat verkopers, allemaal met een nummer en legitimatie. Wil je niks kopen, dan is 'nee, dankjewel' voldoende. Wij hebben gebruikgemaakt van het aanbod om met een van hun een halve dag mee te gaan naar Puerto Plata, supergezellig en goedkoper dan de taxi. Het animatieteam is luidruchtig. Als je daar niet van houdt kun je aan het andere zwembad of op het strand gaan zitten. Tot 's avonds laat wordt er veel herrie gemaakt. Daar heb je met een zeezichtkamer het meeste last van

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?