Hotel Tropical Garden Club Beach Resort ****

8,5

3 reviews over Hotel Tropical Garden Club Beach Resort in het Nederlands

Leuk voor een keer

Fam. Hopman, 11-7-2010

Het resort zelf was prachtig maar lag omringd door niemandsland. Wij zaten in de apartementen achteraan en hadden een belachelijk mooi en groot appartement met heel mooi uitzicht op zee. Het strand kon inderdaad beter, maar de zee was heerlijk. Excursies waren vermoeiend vanwege de opdringerige mensen. Ik persoonlijk werd er na een paar dagen flink geïrriteerd door. Het was leuk, maar we gaan hier niet meer heen vanwege de opdringerige en soms zelf licht vijandige benadering door de lokale bevolking.
Gereisd met partner in mei 1997

Anna, 13-6-2004

Ben hier 4 jaar geleden geweest...park zelf mooi met fijn zwembad met swimup bar!!!

Eten redelijk goed. Strand was niks, gelukkig reed er een busje naar Sosua, daar was het geweldig. De ligging was er eenzaam, 's avonds moest je op het park blijven. Mis nog steeds de " Banana Mama's!!!!

Gereisd anders in juni 2004

carli, 12-5-2004

Heel leuk park.. mooie tuinen om in te lopen en wat wij vooral zo leuk vonden zijn al die verschillende huisjes die er staan. Wij zaten bij de laguna, dus 's morgens brood voeren aan de vissen.. prachtig!! De stranden zijn er inderdaad niet zo mooi als op de plaatjes, maar je kan er zo met het busje van het hotel naar Sosua..en daar was het geweldig en kon je lekker snorkelen. Het eten was in het restaurant waar je moest bespreken beter dan in het andere dus dat deden wij bijna elke dag zoals de meesten..
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Garden Club Beach Resort in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Garden Club Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropical Garden Club Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.