7,6

24 reviews over Hotel Paraiso del Sol in het Nederlands

martid, 16-7-2007

Wij zijn 1-7naar paraiso del sol in Cabarete geweest.Ons werd heel veel beloofd o.a.4 restaurants,er was er 1 open de rest lag er vervallen bij,4 bars,waarvan 1 open,met niet gekoelde frisdrank.Er was 1 zwembad met 15 locals en een getto blaster,geen rust.Alles was oud en vervallen.'s Avonds was het zelfs een beetje spookachtig,alles was gesloten en donker en er waren bijna geen gasten.We waren blij dat de hostess de volgende dag ons kwam redden uit dit verlaten'4 sterren resort'.Wij zijn gelukkig overgeplaast naar"sosua bay",sosua.Dit resort is geweldig! Wij zijn zeer teleurgesteld..Jammer dat zij gouden bergen beloven in de reisgids en dit niet waar maken.Van deze 9-daagse reis, zoals zij het verkopen zijn er 3 reisdagen gerekend en wij zijn nog een volle dag bezig geweest om een ander hotel te regelen.M.a.w:5 dagen vakantie gehad.
Gereisd met partner in juli 2007

Volker, 6-7-2007

Voor ons gevoel zijn wij 5 jaar te laat, eten en toestand hotel voor verbeteringen vatbaar. Niet ingaan op VIP cadeau, er wordt geprobeerd een 20 Jaarcontract voor "goedkope" vakanties te verkopen. Gelukkig goed eten bij de buurman Charly`s, een goed oosterijks restaurant. Als je op zoek bent naar een droomvakantie met witte stranden is dit zeker niet aan te raden.
Gereisd anders in juli 2007

antoon van kempen, 14-9-2006

geweest augustus 2006

goed hotel zeker gezien de prijs

eten in buffet goede variatie en van goede kwalitijd

het strand bij het hotel valt een beetje tegen.

in 5 minuten met de bus naar cabarete met een supper relax strand niet volgepakt met ligbedden maar leuk verdeeld over het palmen strand

zeker een aanrader

Gereisd anders in september 2006

Petra, 11-8-2006

Wij zijn er vorig jaar geweest en we hebben twee geweldige weken gehad. Het eten was goed, alleen het a la carte italiaanse restaurant was niet lekker. Personeel was vriendelijk en onze kamer zag er goed uit. de airco deed het goed en het was er schoon. Vriendelijke bevolking. Het is ons erg goed bevallen en we gaan zeker een keer terug.
Gereisd anders in augustus 2006

Vicky & Robbie, 31-7-2006

Wij zijn net terug uit Paraiso del Sol, en we hebben een super vakantie gehad. Goed eten, veel variatie, lekkere coctails( banacolada's een aanrader!) Verder was de kamer erg ruim, met wel gammele bedden waar de poten weleens onder uit vielen.Airco zelf te regelen, ideaal dus. Het allermooiste vonden we het strand, hoge golven en geen hutje mutje gebeuren.

S'avonds is er voor jonge lui zoals ons weinig tedoen, de entertaiment bestond voornamelijk uit karaoke waar de engelsen erg dol op zijn!

Voor kinderen is het een paradijs, veel dingen te doen en is voldoende rekening gehouden met de diepte van de zwembaden!

Kortom: het waren 16 hele mooie dagen, en we gaan zekerz terug naar dit land!

Gereisd anders in juli 2006

Audrey, 9-6-2006

Dit was een prima Resort!

Schone ruime kamers, grote goede bedden, goede airco. Eten was ok, leuk animatieteam, prima bediening. Mooie schone zwenbaden. Alleen door het na seizoen (mei) waren er maar twee restaurants open en maar één bar.

Dit was de vakantie van mijn leven dus het is zeker aan te bevelen!

Gereisd anders in juni 2006

Wim en Gina Maatje, 9-3-2006

Wij hebben 2 weken in dit hotel gelogeerd. Het eten was smakelijk, aleen veel van hetzelfde. De bediening was uitstekend, zowel in het hotel als aan de diverse bars. De kamer was ruim en schoon, alleen wel aan een opknapbeurt toe! Verder niets dan lof!

Wim en Gina

Gereisd anders in maart 2006

Rob van der Woude, 9-9-2005

Kamer in Camino,Zeer ruim van opzet,grote bedden,schone,nette badkamer met douche en bad, handdoeken kwamen niet iedere dag gelijk met de schoonmaak.Gezellige sfeer bij het zwembad,animatieteam doet goed zijn best,bar bij het zwembad goed,lekker cocktails,soms een wat slome bediening(maar ja,caribean way of life) Er was wel bewaking, echter nooit onveilig gevoeld,ook zonder niet.

Strandbar is top, snelle en spontant bediening, Het restaurant bij de receptie viel ons tegen,all-in is een lopend buffet,ruime keus,echter geen restaurant eten,logisch vanwege "masale" opzet.Strand is ook goed,genoeg zon,schaduw en bedden,soms wel rode vlag maar voor volwassenen niet belangrijk(onderwaartse stroming is sterk maar vanwege lage waterstand geen probleem) receptie vriendelijk alleen slecht engels. Het wordt gewaardeerd wanneer men spaans probeert.Tovert vele glimlachen op de lokale gezichten.

Gereisd anders in september 2005

S&S, 23-6-2005

Camino: zeer goede kamer gehad! 3e verd. met airco/ koelkast/ balkon/ erg schoon. Zee kon wel in gezwommen worden, hadden groene vlag. Wel veel wind. Cabarete erg gezellig, maar duur. Veel strandverkoop op strand. Personeel doet er alles aan als er iets niet goed is. Kan goed strandwandeling maken. Voldoende bedjes overal. Animatie beetje saai in avond. Prijs/ kwaliteit is super! Barpersoneel heel aardig. Excursie boeken op strand is goed te doen! Maar niet naar Bacardi Island: onwijs commercieel gedoe! Geen echte klachten over dit hotel (en wij zijn RIU-gangers)
Gereisd anders in juni 2005

Erika en Albert, 21-6-2005

resort is prima. Ruime, schone kamers met goede airco. Wij zaten in het Camino gedeelte, maar de kamers waren daar prima. Ze hebben nl recent verbouwd en daarom zijn de kamers in het Camino gedeelte zelfs nieuwer dan in Paraiso! Heerlijke cocktails en mooie zwembaden. Helemaal goed dus!! De mensen zijn ook vriendelijk. Het eten is ook ok. Wanneer je langer dan een week gaat, kun je het eten evt wel zat worden. Maar verder niets op aan te merken!! Wij wensen alle mensen die nog gaan naar Paraiso een relaxte vakantie toe! Jullie kunnen in ieder geval een
Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paraiso del Sol in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paraiso del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paraiso del Sol scoort een 7.56 uit 10 op basis van 25 reviews.