Hotel Camino Paraiso del Sol ***

Camino Paraiso del Sol
7,2

28 reviews over Hotel Camino Paraiso del Sol in het Nederlands

B. Snippe, 26-9-2007

Leuk en goede accomodatie. Relaxte omgeving.

Mijn geliefde vond het avondeten een tegenvaller. Ik moet er bij vermelden dat ze vegetarisch is. Verder was het eten vrij flauw en mocht het allemaal wat kruidiger, smaakvoller en afwisselender.

De drankjes (bier en cocktails) hadden we zo onze twijfels over. Bier leek wel verdund met water. Plastic bekertje met bier zonder schuim is niet ideaal. Ach, 't zijn details.

De vakantie werd vooral leuk en gezellig als we de accomodatie verlieten om Cabarete te bezoeken. Het strand en omgeving te verkennen enz..

Gereisd met partner in september 2007

DB, 18-8-2007

Wij zijn net een paar dagen terug van 2 weken vakantie in dit hotel. Het was super! Kamers waren ruim, 2 x 2 persoonsbedden, ruime douche met bad en grote spiegel. Gevraagd om uitzicht op t zwembad, hebben we dan ook gekregen. Animatie was erg leuk en iedere dag wat anders. Leuke groep jongens die er alles aan deden om t leuk te maken, ook voor kinderen.

De drankjes waren ook lekker. Als je een speciale keus had, maakte ze t ook meteen voor je. Strand was goed, wel hoge golven, maar leuk als je ervan houd. Eten was goed, elke dag wat anders en gevarieerd. 2 restaurants waren er open, overdag kon je bij t 3e strandrestaurantje rond 3 uur eten en het a-la-carte was 2x per week geopend, misschien ook omdat nu daar het laagseizoen is.

In 5 min. was je met de taxi in Cabarete zelf waar je veel strandtentjes had met lounchebankjes.

Excursies zou ik zeker doen en Oceanworld is ook zeker een aanrader.

Wij met zn 2'tjes, hebben 2 weken een topvakantie gehad !

Gereisd met partner in augustus 2007

tom, 9-8-2007

We zijn net een paar dagen terug en hebben een lekkere vkantie gehad. Ik vond het eten wel ok maar kan me voorstellen dat mensen er op uitgekeken raken (is in meeste hotels zo). Kamers: eerste indruk ok, airco zeer goed, weinig opbergruimte, onfunctionele badkamer. Animatieteam: zeer leuk.
Gereisd met partner in juli 2007

Judith, 28-1-2007

Het is alweer bijna 1 jaar geleden dat ik hier ben geweest maar ik zal hier niet meer terugkomen. Op de kamer was van alles kapot (en werd ook niet gemaakt), het eten was écht armzalig te noemen (en ik kan echt wel wat hebben!). Weinig keuze, lauw tot koud en je moest opschieten want anders was het op. Het zwembad met animatie was niet aan ons besteed (veel dronken gasten en harde muziek) maar het zwembad bij het strand was wel ok. De laatste dag was er geen water wat ontzettend smerige toiletten opleverde (volgens mij had heel het hotel diarree) en ook daar werd niets aan gedaan...
Gereisd anders in januari 2007

linda, 2-10-2006

practig hotel,supervriendelijk allemaal,ik ben nu 5 keer in de dom rep geweest en ik ben weer super tevreden! animatieteam is ook goed,ik las dat er een ander team is geweest,die het niet goed deed?deze wel.bij het resort zou ik zeker een paardrijrit boeken bij freddy tours ,als je kunt rijden moet je zeker zeggen dat je ervaren bent,dan krijg je een hele mooie rit,vooral op het einde ga je oneindig ver langs het strand! in galop zolang je wilt.

het vervoer zoals bus,taxi,motoconcho,s komen geregeld langs,dus ook dat is weer prima geregeld hier.(vooral de lokale bus moet je is nemen,geen gevaar,alleen maar leuke ervaring!als je eruit wilt dien je hard op het ijzer van de bus te kloppen,prachtig! let wel op,ze stoppen de bus helemaal vol! dus proppen)

er is verder overal bewaking op het park,ook s,avonds,dat is wat minder je kan beter s,avonds niet van het resort af gaan,maar dat is toch overal zo in de dom rep.

linda

Gereisd met vrienden in september 2006

monica lantinga, 25-9-2006

vriendelijk personeel, eten was goed maar eenvoudig niet echt domenicaans, kamers lekker groot, het animatieteam was erg eentonig hetzelfde liedje het zelfde dansje het zelfde irritante lachje.
Gereisd met vrienden in september 2006

Vicky, 11-8-2006

Super goede vakantie gehad in Camino/ Paraiso del Sol! Lekker eten, lekker coctails en een mooi strand! Alleen de kamers lieten wat te wensen over.. Gammele bedden waarvan je er maar liefst twee hebt, verder lekkage in de badkamers. Erg veel te doen voor kinderen, leuk animatieteam!
Gereisd met partner in juli 2006

Simone/Leen, 31-5-2006

week 21 2006, camino kamer slecht, schakelaars los, airco warme lucht, kraan los, gammele bedden, kluis los. 100 dollar betaald voor luxe kamer (paraiso)oké. eten veelal hetzelfde.wijn niet echt lekker, strand oké, maar te hoge golven om te zwemmen,Service oké. er was van het resort zelf een team van 10 mannen die probeerden ons lid te maken van een club om goedkoop vakantie te houden, soort time shaering, absoluut stijlloos. voor 3* is het goed, maar we gaan er nooit meer heen. excursies erg duur.
Gereisd anders in mei 2006

Stephane en Marie-Jose, 27-5-2006

Wij zijn rond nieuwjaar geweest en het was een super vakantie! Het eten was prima en de kamers waren goed. De airco werkte zo goed dat je hem 's avonds beter uit kon zetten. Het animatie-team gaf iedere avond een show en deed ook overdag mee aan allerlei activiteiten, zoals beach-volleybal. Een aanrader is de Dominicana Jones tour in het binnenland. In een open vrachtwagen hobbel je door de bergen, het hoogtepunt van deze tour is het beklimmen en afglijden/springen van een waterval met 7 verdiepingen (canyoning)
Gereisd anders in mei 2006

Tom en Marianne, 26-2-2006

Verblijf vanaf 4 februari tot 18 februari.

Kamer in Paraiso del Sol zag er keurig uit. 2 queensize bedden en tv. Geen koelkast (is niet nodig bij deze all inclusive. Zelfs drinkwater is allin)Kamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Haal een wereldstekker bij Blokker (€2,75) en bijna alle apparatuur werkt

Animatie was echt super, niet alleen van die flauwe spelletjes, maar actie. Handdoekenservice perfect.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Neem wel een paraplu mee, want het regent nogal eens(kort)intensief buitje. Vergeet niet om over het strand naar Cabarete te lopen (ongeveer 1 uur) wat volgens ons overdag ongevaarlijk is, omdat er heel veel toeristen aan het wandelen zijn. Een hapje eten in Cabarete kan perfect oa in de Heksenkessel(hoofdstraat) en de Lax(langs het strand) Eten in hotel is niet slecht, maar zou wat meer variatie in mogen zitten.

Als je kamer niet naar wens is meld dit, ze zullen altijd proberen om een andere kamer te geven.

Veel vakantieplezier!

Gereisd met partner in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Camino Paraiso del Sol in Cabarete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Camino Paraiso del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Camino Paraiso del Sol scoort een 7.2 uit 10 op basis van 30 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: