Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino ****

Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino
Coral Hamaca Beach Hotel & Casino
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino bij:

21 reviews over Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino in het Nederlands

heerlijk!!!

gabi, 20-8-2012

Mijn vrouw en ik zijn hier in november 2000 getrouwd.

Alles was goed geregel we kregen een assistent toegewezen die alles regelde!

het eten was heerlijk wij denken hier nog vaak aan terug.

Gereisd met vrienden in november 2000

Zeer relaxed

katinka_meisters, 14-1-2011

Een verlate huwelijksreis. Zeker een aanrader, maar buiten het complex is weinig te beleven en werd ook afgeraden ivm de veiligheid. 2 excursies naar Santa Domingo en een bountyeiland gemaakt.
Gereisd met partner in november 1995

wendy de hoog, 21-9-2007

het was fantastisch.

ik ben er getrouwd in 2001.

super alles geregeld, mooi weer, aardige mensen.wil graag terug.

al onze familie en beste vrienden zijn mee geweest. ook die vonden het geweldig.

Gereisd met partner in september 2007

elysa, 1-9-2006

ik ben er ook geweest tussen kerst en nieuwjaar in 1998/1999 ik heb er de kerstshow en nieuwjaarsfeest bijgewoont het was gewoon zalig echt een aanrader om naartoe te gaan ik was toen helemaal alleen naar daar gegaan want mijn tante was er reisleidster voor Touroperator .

Nu 8 jaar later wil ik graag terug gaan met mijn vriend ik wil hem mee laten genieten van dit prachtige hotel

de mensen die dat een slecht hotel vinden die snap ik ook niet je hebt er echt alles en criminaliteit is er zeker niet buiten het hotel toch niet meer als in belgië of in nederland ik denk dat de mensen die dit slecht vinden een beetje te verwaant zijn en met niet veel tevreden zijn!!!!

Ik vond het gewoon prachtig!!!!

groeten elysa

Gereisd anders in september 2006

Mirjam, 31-12-2005

Wij zijn hier in 2000 getrouwd. Was echt fantastisch. Eten super en uitgebreid. Animatie zeer professioneel. We zijn meerdere malen All-Inn op vakantie geweest (Mexico en Turkije) maar dit was echt wel het meest fantastische hotel. Wij willen febr. 2006 weer naar Coral Hamaca, weet iemand bij welke organisatie dit hotel nog te boeken is?
    Gereisd anders in december 2005

laura, 25-10-2005

Wij zijn hier in totaal 5 keer geweest! het is ons echt zo goed bevallen. ik was 10 toen we hier voor het eerst heen gingen. het animatie team was toen echt SUPER! ook voor de oudere genoeg leuke dingen als je nie stil kan liggen! de keuze aan eten is er ook echt heerlijk. zou er zeker nog eens heen gaan
    Gereisd anders in oktober 2005

A. van Eerden, 16-9-2005

wij waren eind juli 2005 in het hotel en hebben enorm genoten. diverse restaurants om uit te kiezen, lekker eten, aardige mense. iedereen in het hotel was erg behulpzaam. mooie zwembaden en veel andere (watersport)activiteiten. ook ideaal met kinderen.
    Gereisd anders in september 2005

Linda, 10-8-2005

Wij hebben hier in 2000 een supergave vakantie gehad.

Mooi en schoon hotel. Heerlijk eten.

Ook wij zijn naar Santo Domingo geweest met een taxi. Heel leuk om te doen en veel gezeien.

Echt een aanrader!!!!!

Gereisd anders in augustus 2005

Marc, 29-7-2005

Ik was er in 1998, de animatie was toen buitengewoon goed. erg getalenteerde mensen. Het eten was prima en winkels en restaurantjes in de nabije omgeving. Met de bus naar Santo Domingo gegaan, naar een museum. Het was in een woord geweldig.
    Gereisd anders in juli 2005

Mary, 9-7-2005

Ik ben hier in januari 2004 geweest. Ga nu weer boeken voor december 2005 om daar drie weken door te brengen met de Kerst en Oud/Nieuw. Mijn ouders zijn hier dit jaar Januari geweest en gaan nu ook weer in December. Zelfs mijn schoonmoeder gaat dit jaar een week mee. Dit is echt een TOP hotel, waar iedereen aan zijn trekken komt. Heerlijk eten, aardige mensen. Een echte aanrader.

PS: wij gaan voor de salsa / merenque / bachata en natuurlijk de ZON. Dus dan is Boca Chica de ideale vakantieplaats.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino in Boca Chica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral Hamaca Beach Hotel & Casino scoort een 8.73 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: