Hotel Sunset Bay Club Beach Resort ***

Hotel Sunset Bay Club Beach Resort
Sunset Bay Club Beach Resort

1 review over Hotel Sunset Bay Club Beach Resort in het Nederlands

G. van Elst, 7-10-2007

Wij zijn hier geweest mei 2005 een klein hotel/resort met 20 bungalows. Dit hotel is van een echtpaar uit Belgie, spreken uitstekend Nederlands.

Het eten is er uitstekend, Keuzemenu met 1 x in de week kreeft.

Ligging is prachtig direct aan zee met een eigen strand, je kunt er snorkelen en duiken.

Duikschool in het hotel.

Kortom een prachtig en heerlijk rustig midden in de natuur gelegen hotel (niet geschikt voor discogangers en mensen die een groot animatieteam willen hebben want die zijn er niet)

Wij hebben er een heerlijke vacantie doorgebracht en genoten van de aktiviteiten die door ons zelf en de eigenaar van het hotel waren georganiseerd zoals: Duiken in een vulkaan in zee, walvissen en dolfijnen kijken, met een kabelbaan door de toppen van de bomen van het regenwoud.

Dit was echt genieten.

Gereisd met vrienden in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunset Bay Club Beach Resort in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunset Bay Club Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunset Bay Club Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.