Bungalow Sea Cliff Cottages

Bungalow Sea Cliff Cottages
Sea Cliff Cottages

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Sea Cliff Cottages bij:

1 review over Bungalow Sea Cliff Cottages in het Nederlands

Mooi huisje met super uitzicht!

Pleuni, 8-12-2009

Sea cliff cottages bestaat uit een 5 tal huisjes op een mooie locatie. Wij hadden het grootste huisje met uitzicht op zee vanaf onze veranda. Alle voorzieningen in de keuken aanwezig, prima slaapkamers en badkamer. Het ligt op een klif met een paadje naar beneden naar een strandje. Het dorpje voor de boodschappen ligt op 5 minuten rijden.

Dominica is een supermooi en rustig eiland, waar je met een 4WD auto heel mooi kan rondtouren, wandelingen kan maken en kan genieten van de natuur en de aardige mensen. Wij vonden het een verademing in de Caribbean om een dergelijke niet-toeristisch eiland te vinden! Aanrader!

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Sea Cliff Cottages in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Sea Cliff Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Sea Cliff Cottages scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.