Beoordelingen Hotel Comfortel The Champ (in Picard)***

Comfortel The Champ (in Picard)***
10 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Comfortel The Champ (in Picard)***
Blanca hieghts, Dominica

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfortel The Champ (in Picard)*** in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfortel The Champ (in Picard)*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Comfortel The Champ (in Picard) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfortel The Champ (in Picard)*** in Dominica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfortel The Champ (in Picard)***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Comfortel The Champ (in Picard)*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 23 vakantiefoto's van Hotel Comfortel The Champ (in Picard)*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Dominica. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Dominica. Vergelijk Hotel Comfortel The Champ (in Picard)*** met andere accommodaties in Dominica.
Even geduld a.u.b.

9,6
8,5
9,1
9,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Feb. 2011
"Fantastisch hotel met geweldige service!"vertalen
Elvira Roeters
9,0

13-03-2011 Comfortel De Champ is je beste keuze voor een verblijf op Dominica. De eigenaren Hans en Lies doen alle moeite om jou verblijf goed te maken, je kunt altijd terecht met vragen. Ze weten elk plekje wat de moeite waard is om te bekijken wat je anders als toerist maar moeilijk zou kunnen vinden. En ze kunnen ook altijd een chauffeur voor je regelen. Het hotel zelf is ook prima, volgens Europese normen, schoon, goede douche, goed bed. Je kunt er prima een hapje eten en een lekkere cocktail nuttigen in de bar. Het ontbijt is ook prima, eigen keuze wat je wil eten, geen buffet, maar persoonlijk vers klaar gemaakt. En dit alles met een prachtig uitzicht en het toppunt is de nieuwe relax / jacuzzi ruimte.

Met partner, Mrt. 2010
"Heerlijke plek om te verblijven"vertalen
Rene
6,0
7,0

08-04-2010 Om te beginnen zijn Hans en Lies erg aardige mensen en zullen (samen met hun personeel) er alles aan doen om je vakantie zo perfect mogelijk te maken. De kamers zijn ruim maar sober. Ze zijn acceptabel schoon, maar niet meer dan dat. Het ontbijt is niet slecht, al zijn de koks zeker niet van top niveau. We hebben 1 keer gegeten in het restaurant maar dat heeft ons niet kunnen bekoren. Elders op het eiland zijn er betere restaurants te vinden.
Het uitzicht vanaf het balkon/terras is fantastisch, en de bar/restaurant is gezellig.
De gratis taxi service van en naar de voet van de berg is een topper, vooral voor degene die zelf geen auto gehuurd hebben. Elke keer naar boven naar het hotel lopen is niet aan te raden.
Ik kan Comfortel de Champ van harte aanraden, zeker gezien het feit dat Dominica een ontwikkelingsland en het behoorlijk lastig is een hotel op dat niveau draaiend te houden.

Met partner, Mrt. 2010
"Ongekende persoonlijke aandacht"vertalen
M.Krijnsen
9,0

14-04-2010 Comfortel De Champ is een klein hotel met uitstekende voorzieningen,een mooie ligging met fraai uitzicht over Picard en Portsmouth en de achterliggende Caraibean Sea. De persoonlijke aandacht van Lies van de Kamp en Hans Schilders en hun staf is onovertroffen. Met alles is rekening gehouden. De wensen van de gasten staan centraal. Zelfs onbaatzuchtig wordt geadviseerd om ons verblijf van 9 nachten op Dominca over twee hotels te verdelen en niet alleen voor Comfortel De Champ te kiezen. Vanuit Comfortel De Champ is het noorden ,noord-oosten en noord-westen van Dominica goed te bezoeken. Hans en Lies zijn zeer goed op de hoogte van de vele mogelijkheden die Dominba biedt. Dat zij bovendien nog Nederlanders zijn is mooi meegenomen. Een aanrader voor mensen die voor het eerst naar Dominica gaan.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Comfortel The Champ (in Pi...

Met vrienden, Feb. 2010
"Wat een geweldig uitzicht elke ochtend"vertalen
Jansen, Heeze
10,0

11-03-2010 Ons verblijf (7 nachten) was te kort, maar wat hebben we genoten. Van de prachtige plek, van het "bounty"eiland, van de bar met heerlijke cocktails en eten voor een prijs die wij al lang niet meer kennen. Van de gewlige kamer en natuurlijk ook en vooral van Hans en Lies. Nogmaals bedankt, het was super.

Met partner, Mei 2009
"Heerlijk, luxe, prachtige ligging en prima service"vertalen
marloes en eric
9,0

11-06-2009 Comfortel de Champ is een hotel dat prachtig ligt met een geweldig uitzicht over zee. De kamers zijn zeer ruim opgezet en een zeer ruime badkamer. Het ontbijt is heerlijk 's morgens met uitzicht op zee. Hans en Lies...kei bedankt voor de goede service en gastvrijheid

Met jonge kinderen, Apr. 2009
"De plaats om op Dominica te verblijven."vertalen
fam. Koens
10,0

29-04-2009 Als er mensen zijn die de echte betekenis van het woord "gastvrijheid" kennen dan zijn het Lies en Hans wel. We hebben er een super tijd gehad.

Met partner, Mrt. 2009
"Zeer gastvrij, gezellig hotel op toplocatie!"vertalen
Zacheus en Rieneke ...
9,0

31-03-2009 Wij hebben 4 nachten in Comfortel de Champ verbleven en een geweldige tijd gehad. Erg nette kamers met zeer ruime badkamer, ruimschoots voldoende handdoeken. Minibar met gevarieerde inhoud, tegen lage vergoeding. Heerlijk ontbijt met o.a. supervers fruit van het eiland, genietend van een prachtig uitzicht. In de bar serveert Ike heerlijke cocktails en lekkere tapa's. Prima uitvalsbasis om het prachtige eiland Dominica te verkennen. De eigenaren Hans en Lies hebben ons geweldig geadviseerd voor wat betreft onze uitstapjes en dagplanningen, waardoor we veel hebben kunnen zien van het eiland, helemaal top! Ook onze huurauto hadden zij al voor aankomst perfect geregeld. Nog een geweldige service van het hotel: de mobiele telefoon die je tijdens je verblijf kan gebruiken. Bij evt. problemen onderweg kan je door een druk op de knop gratis naar het hotel bellen voor evt. raad of bijstand. De eigenaren zijn enthousiast en hebben hart voor de zaak. Kortom: dit hotel is een aanrader!!!

Met partner, Feb. 2009
"Comfortabel en gezellig!"vertalen
Vonk
9,0

01-04-2009 De Champ is een ideale plek om te verblijven als je Dominica wilt ontdekken. De kamers zijn comfortabel, Lies maakt een heerlijk ontbijt en Hans voorziet je van alle toeristische informatie. 's Avonds kun je genieten van Ike's cocktails, het uitzicht en de zonsondergang in de bar. Hans & Lies zorgen dat het je aan niets ontbreekt tijdens je verblijf.

Met jonge kinderen
"Prachtig gelegen, vriendelijk en betaalbaar"vertalen
Richard en Yolanda
8,0

07-01-2009 Eigenaren Hans en Lies zorgen er voor met hun service dat je het enorm naar je zin hebt. De kamers zijn groot en comfortabel, met een groot (extra) bed, een grote moderne badkamer, een prachtig uitzicht op de Caribische zee en de zonsondergang. Als straks de jacuzzi klaar is wordt het helemaal genieten!

Met partner, Jan. 2009
"Helemaal geweldig!!"vertalen
Rob en Brechtje
10,0

25-01-2009 Comfortel de Champ, gerund door Hans en Lies...Wat een mooi plekje aarde daar op dat pirateneiland!
Alles is mogelijk en alles kan worden geregeld..Zin in een kokosnoot? 5 min later geleverd! Gids nodig, wordt meteen geregeld..ook om 10 uur s'avonds! Perfect geregeld!
Als je erover nadenkt om naar Dominica te gaan; zeker doen! En dan zeker naar Hans en Lies!
Klein hotel, maar daarom zeker beter..
Hele mooie, nette, ruime kamers...en wat een uitzicht!! Elke ochtend een regenboog..wat willen we nog meer!
En een heerlijk ontbijt, dankzij Lies..
Mooiste vakantie ooit, dankzij Hans en Lies...En Ike (vd bar..)
veel liefs uit limburg

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?