Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Hotel Marina**** bij :

1 review over Hotel Quality Hotel Marina in het Nederlands

Het geld niet waard

William, 20-8-2012

Het hotel ligt vlak bij zee en een jachthaven, maar dat is ook één van de weinige positieve punten. De kamer stonk en was heel warm toen we aankwamen. Kamer en badkamer zijn allebei heel gedateerd. Hotel zelf is een grote betonnen blokkendoos en ruikt muf. Ontbijt is heel duur (130 kroon p.p.p.n.) en we hebben dus zelf iets bij de supermarkt gehaald. Trein is niet ver weg en is handig voor een stedentrip naar Kopenhagen. Al met al vonden wij de kamer veel te duur voor wat je krijgt.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Hotel Marina in Vedbaek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Hotel Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Hotel Marina scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.