Hotel Frederik d.II ****

Hotel Frederik d.II
Frederik d.II

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Frederik d.II bij:

2 reviews over Hotel Frederik d.II in het Nederlands

Leuk hotel

W. Bruin, 20-11-2010

Het hotel ligt tegen de snelweg aan, verscholen achter een immens winkelcomplex. Het is hinderlijk om met open raam te slapen. Ontvangst was goed, kamer ruim evenals de bad/douchecel.

Grappig met de bakstenen muren in de kamer. Goede bedden, alleen erg slappe kussens. Eten is niet om over naar huis te schrijven hadden voor die prijs iets anders en beters verwacht. Zeer beperkte, eigenlijk geen, keuze. Ontbijtbuffet daarentegen zeer uitgebreid en smaakvol, het kan dus wel.

Gereisd met partner in oktober 2010

Leuk hotel

Dorien, 29-7-2010

Wij hebben hier 1 nacht geslapen toen we op doorreis waren in Denemarken. Het hotel is vlakbij de autoweg gelegen (toch hadden we geen hinder van lawaai van verkeer enzo...) en redelijk dicht bij het centrum van Slagelse, indien je met een auto bent, ben je er zo.

De prijs vonden we geweldig, ook omdat ontbij inclusief was, en ik denk dat je deze service en kwaliteit aan deze prijs niet snel zal vinden in de buurt.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en zeer goed verzorgd.

De kamers waren groot, met grote badkamer, bureau,..

Zeker de moeite om te verblijven omdat je goede verbindingen hebt via de autoweg of voor wanneer je op doortocht bent.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frederik d.II in Slagelse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frederik d.II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Frederik d.II scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.