Hotel Twentyseven / 27 ***

7,9

11 reviews over Hotel Twentyseven / 27 in het Nederlands

Mooi hotel

Daphne Koster, 10-4-2016

Bij aankomst werden we niet echt hartelijk ontvangen. Meneer had het creditcard nummer verkeerd overgenomen en ingetoetst waardoor hij het niet deed. Hij maakte wel heel erg duidelijk dat dit niet zijn fout was, maar de onze, uiteindelijk bleek het zijn fout te zijn maar een sorry kon er helaas niet af. Daardoor een erg jammer en stressvol begin van onze reis. Verder is het hotel mooi en het ontbijt erg lekker. Kamers zijn niet al te groot maar zeker goed genoeg. De ligging is top!
Gereisd met partner in februari 2016

Geweldig voor een citytrip!

Dorien, 29-7-2010

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in dit hotel. De kamers zijn normaal van grootte, enkel de badkamer was wat aan de kleine kant, maar dit stoorde ons niet.

De ligging was fantastisch! Vlakbij Radhusplaats, Stroget en vele andere bezienswaardigheden! Ook bushaltes vlakbij.

Prijs/kwaliteit was zeer goed, vermits wij verbleven met een 2 nachten + 1 nacht gratis promotie.

Het eten was goed. De ontbijtruimte zat wel snel vol, maar je kon ook in de bar ernaast gaan zitten. Je moest soms wel langer aanschuiven, omdat het buffet in een hoekje stond. De hele dag door kon je in het hotel terecht voor (gratis) fruit en warme dranken en 's avonds boden ze nog een buffet aan, met slaatjes, pasta, kleine gerechtjes, brood, soep,.. wat zeker ook de moeite was en van dit hotel bijna half-pension maakt. (niet zó uitgebreid, maar zeker voldoende)

Wij zouden meteen terug voor dit hotel kiezen moesten we ooit terug gaan naar Kopenhagen.

Gereisd met partner in juli 2010

hip duur en kleine kamer

Frank, 26-2-2009

hotel is in oud gebouw in centrum van kopenhagen. de kamers zijn klein en best wel lawaaig oa door luidruchtige afzuiger in badkamer, herrie uit kamer boven en onder je en de stadsgeluiden. ontbijt was goed maar erg druk. ligging is erg centraal.

prijs/kwaliteit vind ik matig, het is gewoon te duur voor wat je krijgt. verder wel tevreden.

Gereisd anders in februari 2009

een fantastisch hotel

Yvonne, 31-12-2008

Het personeel is fantastisch, ze zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

Het eten is lekker (gaat er bij het opruimen van het servies wel chaotisch aan toe waardoor er een tekort aan tafels waren)

Het bed was minder, je rolde naar elkaar toe, het mag wel iets beter en steviger zijn.

De douche was prima.

We hebben een fijne tijd gehad

Gereisd met partner in december 2008

Geweldige ligging, trendy, een aanrader

Jeannette, 16-10-2008

Trendy hotel, ligt pal naast de Absolut Icebar, midden in het centrum. Ligging is dus helemaal geweldig. Kamers zijn niet superruim, wel mooi en modern. Erg lekker ontbijt (veel biologisch), alleen ging tijdens ons verblijf de organisatie niet altijd goed (wachten, tafels niet afgeruimd). Al met al zeker een aanrader, je loopt zo hartje Kopenhagen in.
Gereisd met partner in oktober 2008

Als je geld over hebt....

Familie Gerritsen, 1-9-2008

Als je geld over hebt, ga dan naar dit hotel. Erg kleine kamer voor zeer veel geld. Badkamerdeur kon niet dicht, tot 4x gemeld bij de frontdesk, het zou gerepareerd worden, maar dat is niet gebeurt. Verder veel lawaai van de straat met diverse bars.

Ontbijt erg druk (10 tafel, voor 200 kamers). Ligging wel zeer centraal. ik zou dit hotel niet aanraden....

Gereisd met partner in augustus 2008

Wanda Zomers, 31-3-2008

Hip design hotel, badkamer klein maar wel mooi. Hotel is zeer centraal gelegen, alle bezienswaardigheden op loopafstand. Stroget (winkelgebied) zeer dichtbij. Gratis internetten, koffie, thee en fruit. Global tease menu was oke!

Veel gezonde biologisch food! Minpunt was dat als er teveel gasten ineens komen ontbijten/dineren, de bediening/aanvulling/plaatsen niet zo oke was!

Ook jammer dat The Absolute Ice Bar pas op 3 april open ging! Verder alles hip, cool, trendy!

Gereisd met partner in maart 2008

C. van Aalst, 14-11-2007

Het was een heel goed, mooi en super modern hotel. De sfeer is er vooral relaxt. Veel gericht op het louncen. Wij zijn er in ieder geval super enthousiast over!
Gereisd met vrienden in november 2007

K.A. Monsma, 17-10-2007

De kamer was harstikke mooi en schoon, maar we hadden 'm wel groter verwacht. Bovendien leek het bed in het midden ingedeukt, waardoor je alletwee tijdens het slapen naar het midden rolde. Maar verder geen klachten. Het is een trendy hotel, met aardig personeel en goede informatieverschaffing, het ontbijt is geweldig en de sfeer is zeer aangenaam. Een volgende keer zullen we zeker weer in Hotel 27 verblijven.
Gereisd met partner in oktober 2007

Niels, 20-8-2007

Top hotel in het midden van de stad, vlakbij Radhusplatse. Alles op loop afstand. Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en mooie gerenoveerde kamers. Enig nadeel, op vrijdag en zaterdag mogelijk wat overlast door uitgaanspubliek in de straat en de binnenplaats. Oordopjes liggen op je nachtkastje. Absolute aanrader voor wie opzoek is naar een betaalbaar hip en trendy design hotel.
Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Twentyseven / 27 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twentyseven / 27 in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twentyseven / 27 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Twentyseven / 27 scoort een 7.9 uit 10 op basis van 24 reviews.