Hotel The Mermaid ***

5,3

Matig

4 reviews over Hotel The Mermaid in het Nederlands

Marjolein, 17-10-2005

Hotel is toe aan renovatie. Vooral de badkamer. Deze is klein, oud na het douchen helemaal nat. Onze kamer was wel schoon en rustig gelegen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima. Wordt constant aangevuld terwijl je vuile bord meteen van je tafel wordt afgeruimd. Ze verhuren ook goede fietsen bij de receptie tegen een redelijk prijs. Wel hoge kamer prijzen als je de kwaliteit in ogenschouw neemt. Ligging super: in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Gereisd anders in oktober 2005

Rudy den Butter, 18-9-2005

Een hotel dat zijn geld absoluut niet waard is. De kamer stonk, de tegeltjes in de douche vielen spontaan naar beneden en de wastafel viel ook bijna van de muur. We mochten na dit gemeld te hebben naar een andere kamer, maar volgens onze ontsnappingsplattegrond hadden we al een van de grotere kamers (en die vonden we al klein) en zagen voor de laatste nacht af van deze optie.

Ligging vlakbij het Raadhuisplein en Tivoli (wat zeer leuk is trouwens) is de enige reden dat dit hotel nog bestaansrecht heeft.

Gereisd anders in september 2005

Joaquin, 12-6-2005

Hotel op zeer goede locatie. Maar de kamers zeeeer armoedig en oud. We zaten in de "club" kamer en hadden voor 3 personen gereserveerd. Nou, er lag 1 anderhalf persoons bed waar je met zijn tweeen in moest, en een oud opklapbed.

Het hotel is de 3 sterren niet waard

Gereisd anders in juni 2005

Dirk de Huis, 24-9-2004

Mermaid hotel ligt in het centrum, het heeft een rustige ligging in een zijstraat. Het ontbijtbuffet is goed, zeer gevarieerd. De receptie is behulpzaam. De kamers zijn klein, vooral de 1-persoonskamers zijn erg krap, daarnaast erg gehorig. Je hoort precies wanneer iemand in de kamer ernaast naar het toilet of douche gaat. Ook hoor je vaak zelfs het spreken van gasten in de andere kamers.De winkelstraten liggen op loopafstand. Verder zijn de badkamers uitermate krap, en bevindt het doucheputje zich aan de andere kant van de douchecel. Het water stroomt dus over de hele vloer heen naar het doucheputje. Neem vooral geen kleren mee naar binnen in de douchekamer. Het hotel heeft overigens 2 type kamers, de zgn. standaard-kamers en de wat luxere kamers. Wij zaten in de standaard-kamers. De luxere kamers hebben wij niet van binnen gezien.
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Mermaid in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Mermaid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Mermaid scoort een 5.25 uit 10 op basis van 4 reviews.