Hotel Radisson Blu Falconer ****

Radisson Blu Falconer

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Blu Falconer bij:

1 review over Hotel Radisson Blu Falconer in het Nederlands

Manon, 15-2-2005

Op zich prima hotel, wel echt een conferentiehotel. Ligt iets buiten centrum (5-10 minuten per taxi). Ligt wel in een winkelstraat, iets verderop is een shopping center. Kamers waren OK, wel erg warm. Toen wij vroegen naar kamer met een ligbad (hadden we aanvankelijk niet gekregen) en van kamer wisselden bleek het bad echt niet groot genoeg om erin te liggen, hoogstens zittend dus dat was wel jammer. Toen we vertrokken was er sneeuw en volgens receptie moeilijk taxi te bestellen, ze gaven ons het nummer van de taxicentrale om zelf te bellen, niet echt service gericht dus.
Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Falconer in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Falconer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Falconer scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.