Hotel Grand ****

Grand
6,9

7 reviews over Hotel Grand in het Nederlands

Redelijk hotel voor een stedentrip

Louise, 3-11-2011

Algemene indruk van dit hotel is redelijk. Voor een stadshotel is het prima.

Maar je moet er verder niet teveel van verwachten. De ligging is perfect. Zeer centraal gelegen vlakbij het treinstation en Tivoli.

Ontbijt is uitstekend. Wat betreft de kamers. Deze zijn niet al te groot maar dat zie je bij bijna alle stadshotels. Bedden zijn goed. Badkamer is erg klein. Ook hangt er overal in het hotel een muffe geur. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd zakelijk in oktober 2011

netjes !!

yolanda, 22-6-2010

Fijn hotel, kort overal bij, prima service en propere badkamer !!
Gereisd alleenreizend in juni 2010

Redelijk

Roger, 19-12-2008

Het Grand Hotel lijkt in eerste instantie een prima hotel. Het gebouw ziet er netjes uit en door de ligging een ideale uitvansbasis voor Kopenhagen. Echter als je via Stedentrips.nl boekt dan krijg je een erg kleine kamer met nogal achterstallig onderhoud (m.n. badkamer). Het ontbijt is prima.
Gereisd met partner in november 2008

Heel centraal gelegen

Antoi, 26-11-2008

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Het Italiaanse restaurant is ok maar het personeel is een beetje opdringerig snel. Wij hadden een kamer voor 3 personen geboekt. Dat krijg je een grote 2 persoonskamer met een bedbank. Die is niet echt geschikt voor oudere of lange mensen.

De badkamer was enorm en schoon. Het ligt dicht bij het centraal station en tivoli maar je hebt nergens overlast van.

Gereisd met oudere kinderen in november 2008

Hella, 12-5-2007

Wij waren hier in de zomer. Het was 30 graden en dit hotel heeft geen airco. Met open ramen moeten slapen. Geen oog dicht gedaan van het lawaai van de straat. Badkamer is superklein.

Het viel ons heel erg tegen. Ook de service aan de receptie was niet goed. We probeerden op een avond fietsen reserveren voor de volgende dag. Dit was niet nodig werd aan de receptie gezegd, maar de volgende ochtend stond er nog maar 1 fiets met een lekke band! Zeker geen 4 sterren waard!

Gereisd anders in mei 2007

R. Vermeulen, 11-4-2007

Ik heb gemengde gevoelens over dit hotel. Het hotel ligt midden in het centrum, vlakbij het treinstation en de meeste bezienswaardigheden in de stad. Ook het ontbijtbuffet voldoet aan de wensen van een verwende hotelgast en de kamers waren keurig schoon en werden ook zo gehouden. Tot zover het postieve. Echter, de door ons geboekte "superior double room" bleek een benauwd zolderkamertje te zijn waar tenauwernood een bed in paste. Navraag leerde dat dit echt een "superiour"room was. Ik had de gewone kamers wel eens willen zien. Het hotel is voorzien van houten vloeren die zo hard kraken dat we elke nacht (3 nachten) wakker zijn geworden van onze buren als die 's nachts op hun kamer kwamen. En dan liepen die alleen maar in hun kamer op en neer! Ook werden we 's morgens al voor achten ruw gewekt door de vuilnisophaaldienst die aan het smijten waren met de containers. Voeg daarbij ook nog een niet werkende televisie. Volgende keer zoeken wij een ander hotel als we in Kopenhagen zijn.
Gereisd met partner in april 2007

Djinnie, 2-6-2004

Eens te meer een prima hotel met een perfecte ligging. Midden in het bruisende centrum van kopenhagen. Vlakbij liggen div. parkeerhavens.

Het eten is prima en schoonmaak goed.

Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand scoort een 6.85 uit 10 op basis van 13 reviews.