Hotel d' Angleterre ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor d' Angleterre bij:

3 reviews over Hotel d' Angleterre in het Nederlands

Ik geef niet gauw een volledige '10'

koen, 4-9-2008

Vermoedelijk een van de beste hotels waarin ik heb verbleven. Ik verblijf gemiddeld in ong 25 hotels per jaar. Dit was echt wel top.

Verblijf zal ong een tiental jaar geleden geweest zijn. Spice Girls waren op dat ogenblik ook in hotel. Heb ze zelf niet gezien, maar de menigte voor de ingang wachtte al een hele dag.

Prima service, fantastische kamer, uitstekende ligging.

Echt hard zoeken naar enkele min punten. Sommigen zullen er misschien wel vinden, ik niet zozeer.

Gereisd zakelijk in oktober 2004

sylvia , 10-12-2006

Uitstekend hotel! We zijn 7 t/m 10 dec. geweest. Het hotel was mooi versierd met kerstlichtjes. Service ook uitstekend. Mocht gebruik maken van hun kantoortje om tickets uit te printen kreeg ondertussen deense drop. Ontbijt uitstekend dit was typisch deens veel vis zoals haring en zalm. Schoonmaak kamers ook uitstekend. De kamers werden 2 keer per dag schoongemaakt en opgeruimd. Als je 's avonds terugkwam op je kamer dan waren de gordijnen al voor je dicht gedaan.
        Gereisd anders in december 2006

Lisette, 11-8-2005

Ik heb van mijn vriend een weekend Kopenhagen aangeboden gekregen. Wij zijn in december 2004 geweest. Het hotel was helemaal top. In 1 woord GEWELDIG. Het hotel was helemaal in de kerst sfeer, wat het natuurlijk extra gezellig maakt. De ligging was perfet. Vlakbij de beroemde winkelstraat en Nyhavn. Echt een aanrader. Alles was lopend goed bereikbaar. Wat het overigens gekost heeft weet ik niet. Goedkoop zal het niet geweest zijn. Wij zijn overigs via het vast land naar Kopenhagen gereden, dit was goed te doen. Vanuit Groningen is het ongeveer 750 kilometer.
        Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor d' Angleterre bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel d' Angleterre in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel d' Angleterre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel d' Angleterre scoort een 7.5 uit 10 op basis van 5 reviews.