Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Copenhagen bij :

1 review over BedAndBreakfast Copenhagen in het Nederlands

Gezellig en romantisch

Peter en Erika en hondje Jersey, 30-1-2010

Omdat in de weken voor kerst de meeste hotels etc gesloten zijn waren wij genoodzaakt om een B&B te zoeken. Dit gaat via VVVkantoor. Die is te vinden in centrum van Kopenhagen. Wij kwamen terecht bij Birgitte Agerbaek aan de Sovgade. Achter een groot hek kom je op een binnenplaats waar je het gevoel hebt dat je terug gaat in de tijd. Wij vinden zoiets super! Het huisje zie je verder niet, je wordt naar de slaapkamer begeleid. Daar staat een knus twijfelaartje. Je hebt ook een klein koelkastje en tafeltje met stoel. Uitzicht op binnenplaats. Gebruik van douche en toilet.

Je kunt aangeven of je wel/niet ontbijt wilt. Zou ik wel doen want het is echt super goed geregeld. Koffie/broodjes/beleg/fruit/eitje/jus d orange.

Het huis ligt op steenworp afstand van centrum Je zit achter het paleis. Ook apart toch? Je loopt binnen kwartier naar de kleine zeemeermin. Zou het zo weer doen.

Gereisd met partner in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Copenhagen in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Copenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Copenhagen scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.