5,9

Matig

22 reviews over Hotel Cab Inn City in het Nederlands

voor weinig geld midden in het centrum

deborahtromp, 19-12-2010

Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Je zit midden in het centrum, inderdaad geen luxe hotel, maar dan kan ook niet voor het geld. Als je voor weinig geld in het centrum wil zitten en geen luxe nodig hebt. Is dit een leuk hoteltje. Kamers zijn erg klein, maar wij hebben met ze 3en er geslapen.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Prima Hotel!

S., 6-1-2010

Ik ben naar Kopenhagen op citytrip geweest voor twee nachten en dan is dit hotel prima te doen! Het hotel is modern en schoon. De kamers zijn wat klein maar dat is juist het concept van het hotel (kamers geinspireerd op scheepshutten). En als je op citytrip gaat ben je toch nauwelijks op je kamer. De lobby/lounge is ook netjes, bij de receptie kan je drankjes/snacks krijgen. Het personeel was erg vriendelijk, ze konden al mijn vragen beantwoorden en spraken goed Engels. Het ontbijt was ook goed (geen vette zooi, maar lekker Deens). De ligging is perfect, ik kon alles aanlopen.

Wij verbleven met zijn 2en op een 3persoonskamer dat was prima maar met z'n 3en zou ik dit niet doen want dan slaapt er iemand op een uitklapbaar stapelbed. Maar ik begreep dat ze ook grotere en luxere kamers hebben.

Al met al is dit een prima hotel!

Gereisd met partner in april 2009

Low budget

Roy, 25-8-2009

Wat een reacties hieronder zeg..

Als je op de site kijkt dan zie je al dat het hotel erg basic is.

En dat klopt. Je hoeft geen luxe te verwachten.

Kamers zijn klein, douche is klein ontbijt is simpel.

Het grote pluspunt is dan ook de gunstige ligging en de prijs.

Geen hotel voor een leuk weekendje Kopenhagen of een langer verblijf.

maargoed.. wij waren er 2 nachten.. bijna niet in het hotel geweest.. en dat lijkt mij ook de bedoeling van een stedenreis!

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cab Inn City*** bij :

Slechtste hotel ervaring ooit.

Steven Jaimy, 19-8-2009

Bij aankomst in dit hotel werd ons dooleuk gemeld dat de boeking (meer dan 6 maanden eerder gemaakt) voor de volle 10 dagen geannuleerd werd.

Na een forse discussie met een erg onvriendelijke dame kregen we voor die ene avond dan nog een hotelkamer (te betalen) in een andere cab inn.

De kamers zijn erbarmelijk klein, de kwaliteit van de bedden is slecht.

Dit hotel is te vergelijken met een hotel van de Franse keten Etap, de oppervlakte van de kamer is enkel de helft kleiner. Op de badkamer kan je het toilet gebruiken terwijl je een douche neemt.

Wij spendeerden uiteindelijk de andere 8 dagen in het Norlandia Mercur hotel in de buurt, wat goedkoper was en veel betere kwaliteit leverde.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

nooit meer

stef, 11-1-2009

Schoon, redelijk geprijst zker met meer op een kamer en gratis internet. Das dan ook alles. Zeer basis ontbijt tegen meerprijs.
Gereisd met vrienden in december 2007

Robert, 25-6-2008

Zeer kleine kamers. Niet geschikt voor een verblijf van meer dan twee dagen. Kamers hebben geen gordijnen, leuk: in de zomer om 04:00 wakker. En anders wel door het lawaai van de dagelijks terugkerende vuilniswagen om 05:30. Wij zaten hier helaas twee weken en vluchtten dagelijks het hotel uit.
Gereisd met vrienden in juni 2008

De Borger Jozef, 9-2-2008

Dit is duidelijk een doorgaand hotel voor rugzaktouristen;de kleine kamers zijn wel erg zindelijk, maar nodigen niet uit tot andere zaken.Het bed is klein, gerieflijk daar niet vanaf, maar een persoon groter dan 17O cm vraag beter a/d inchecking voor een groot bed. Het deense ochtendmaal is voor iemand die regelmatig in CPH is, dat ietsje te weinig. vb. kaas wordt gegeten met een sneetje komkommer en indien mogelijk een klein stukje tomaat. Het personeel werd hiervan op de hoogte gesteld, doch het ontbrak hen aan invloed(??) om op de vraag te kunnen antwoorden. De bagagekamer is te vinden bij de garage. Verplaatsing naar het centrum is duidelijk niet te ver af, geen slecht woord daarover en de rust is verzekerd. Besluit: voor zijn prijsklasse een beetje te duur. Aanwezige personeel zeer behulpzaam, doch de handen zijn gebonden, of er is niemand die een belangrijke beslissing kan/zal nemen in afwachting van verdere orders/toelatingen.
Gereisd alleenreizend in december 2006

Daim, 14-8-2007

Eenvoudig hotel met eenvoudige kamers.

Goed verzorgd, prima ligging.

Gunstige prijzen t.o.v. andere hotels in de stad.

Aanrader voor jonge stellen met weinig eisen die voornamelijk de tijd besteden in de stad.

Gereisd met partner in augustus 2007

F. Hogenstijn, 29-5-2007

Ligging tov centrum heel erg goed! Ideaal voor een stedentrip! Kamers wel erg klein, maar ontbijtservice ook goed voor elkaar.

Wanneer je je kamer eigenlijk alleen gebruikt om te douchen en te slapen is dit ideaal!

Gereisd met vrienden in mei 2007

José, 6-5-2007

3 pers. kamer veel te klein, een persoon moet in een stapelbed. Wordt een probleem als je wat ouder bent, badkamer te klein, bedden te smal, te weinig ruimte om kleding op te hangen
Gereisd met vrienden in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cab Inn City*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cab Inn City in Kopenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cab Inn City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cab Inn City scoort een 5.92 uit 10 op basis van 24 reviews.