Vakantiepark Karrebæksminde

5,7

• Activiteiten4,2
  • Onderkomen4,5

16 reviews over Vakantiepark Karrebæksminde in het Nederlands

Leuk van buiten zeer oud van binnen.

Derrek, 18-6-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Mooie ligging vrijwel direct in het dorpje incl leuke haven en strand. Van het huisje moet je het niet hebben ongeveer 1980 met een sausje naar 2010 en daarna gestopt. Receptie dicht. Zwembad bewoont door de eenden, restaurant geheel achtergelaten bij de seizoens afsluiting 2015 of 2016. Kortom stel je er niet veel van voor maar geniet van de omgeving
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie in Karrebaeksminde gehad.

Truus, 28-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Ons huisje (nr 46) was erg mooi, netjes en schoon (er zat alleen in de badkamer een klein beetje schimmel). Van te voren de recensies gelezen, maar dit klopt bij ons huisje niet.

Er zat een nieuwe keuken in met vaatwasser, oven een grote koelkast en diepvries. Je kon heerlijk buiten zitten aan de picknicktafel met een prachtig uitzicht. De afstand naar zee is 10 minuutjes lopen. Je kunt hier in zee zwemmen, er is toezicht. Verder heb je leuke restaurantjes en de Spar is ook op 10 minuten lopen. Er zijn geen toeristische winkeltjes aanwezig.

Toen wij aankwamen was er niemand van de receptie aanwezig. Maar er lag een envelop klaar. Zwembad is wel erg koud, is niet verwarmd. En er zit een mooie speeltuin bij met springkussen, een klimboom en schommels.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Huisjes aan opknapbeurt toe

Peter, 7-6-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Het park is mooi gelegen. De huisjes staan ruim en aan grote grasvelden. Afstand naar zee is kort. Huisjes zelf van de buitenkant leuk en mooi om te zien. Van binnen echter een drama. Wij zaten in een "gerenoveerd" huisje, maar dit bleek in 2003 te zijn gebeurd. En dan alleen het keukenblok. Meubilair was vies en erg oud. Bank en bedden doorgezakt. keukeninventaris van alles wat en veel kapot/stukjes er af. Pannen smerig om te zien. Beddengoed vol met vlekken. Gordijnen waar je dwars doorheen kijkt. Badkamer vreselijk oud , vies sanitair. Niet eens een afvoerputje, maar gewoon een gat in de wastafel. Picknicktafel buiten vervallen. Deze huisjes zouden eigenlijk niet meer verhuurd mogen worden, moeten eerst grondig worden opgeknapt!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Oude meuk

Haas4, 21-8-2015
    • Activiteiten8
    • Onderkomen2

Tsja..... Huisje was niet veel.erg oud allemaal. Maar de dames vermaakten zich prima bij zwembad. Jammer van de vele muggen en er was een plaag van torretjes! Dorpje erg leuk!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

back to basics in wondermooi kader

Rudidesterck, 2-7-2014
    • Activiteiten6
    • Onderkomen6

wauw. In 1 woord is dat wat je voelt bij aankomst. Na de kleine ongemakken (stoffig, koud zwembad) erbij genomen te hebben, is dit gevoel na een paar dagen nog steeds hetzelfde. Pittoresk en een wondermooie plek om met kids terug eens te genieten van wat de natuur allemaal te bieden heeft.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuk park met mooie huisjes

stoprichard, 21-8-2011
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Wij hadden een huisje met zicht op het fjord en het grote grasveld.

Heerlijk groot warm zwembad met gloor water .

Mooie rustige omgeving en Kopenhaven is maar een uurtje rijden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Rustig park gelegen aan Fjord

Moos, 31-8-2010
    • Onderkomen7

Vakantiepark Karrebaeksminde was onze laatste bestemming tijdens de rondreis. Dit park heeft mooie vrijstaande huisjes, met als je geluk hebt uitzicht op het fjord. Als je het park verlaat zit je zo in Karrebaeksminde en het strand. Vanuit Jutland zijn wij naar dit park gereden en hebben gebruik gemaakt van de hangbrug over de Storebelt, tol 220 kronen met auto. Het huisje (123) zelf was prima in orde, schoon en zelfs voorzien van vloerverwarming in de badkamer. Die hebben we maar uit gezet, want vonden we niet nodig. Jammer dat er maar een kleine vaatwasser in zit, want met een gezin is dat toch echt te klein, maar ja altijd beter dan met de hand afwassen he. Receptie was supervriendelijk ! Karrebaeksminde is een leuk klein vissersplaatsje waar niet zo veel te doen is. Naestved is een grotere plaats in de buurt en daar is ook een super groot winkelcentrum. Kopenhagen is een kleine 100 km ver, maar is een dagtocht zeker waard. Wat ook mooi is om te bekijken: Stevns Klint
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Nooit meer

Max Kaspers, 28-7-2010
    • Onderkomen1

Park uit de jaren nul. Het park is totaal niet onderhouden. De huisjes zijn uitgewoond en zwaar verouderd. We zijn na aankomst op zoek gegaan naar een alternatief onderkomen. We durfden onze koffers niet uit te pakken. Hiervoor waren op Ribe Biferie en Bro strand geweest. Het contrast kon niet groter. Jammer van de € 420. Nu zitten we Karslunde Strandhotel, wederom zeer goed!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Mooie huisjes in rustig park

Fam. Bongers, 3-1-2010
    • Activiteiten5
    • Onderkomen8

De huisjes zijn prachtig gelegen, wij lagen aan het fjord. Veel privacy en erg comfortabel en gezellige huisjes. Mooi, groot grasveld tussen de rijen huizen. Het park biedt verder niet heel erg veel maar daar hebben we bewust voor gekozen. Er is wel een mooie speeltuin, een kinderbad en redelijk klein zwembad (met koud en zout water!). Personeel hebben we eigenlijk niet gezien, want toen we er aan kwamen was de receptie gesloten en lag er een envelop met sleutel klaar (Denen zijn erg goed van vertrouwen). Verder zijn wij veel in de omgeving gaan bekijken: Kopenhagen en Mons Klint zijn te rijden (wel best ver), en strand is ook erg mooi.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

ZEER DRINGEND AAN RENOVATIE TOE!!!!!!!!!!

M.Koekkoek, 24-8-2009
    • Activiteiten1
    • Onderkomen3

Lokatie is prima echter het park is al jaren verwaarloosd,diengevolge geen

aktiviteiten meer,restaurant is in 2009 niet open geweest,geen kinder aktiviteiten

een speeltuin zonder speeltoestellen en de laatse geit heeft al jaren geleden de

kinderboerderij vaarwel gezegd.alles defect out of order etc...

receptie zeer beperkt open.,huisje niet erg schoon,veel ongedierte.

bakker en supermarkt in dorp op 1 km,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Karrebæksminde bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Karrebæksminde in Karrebæksminde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Karrebæksminde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Karrebæksminde scoort een 5.74 uit 10 op basis van 16 reviews.