Camping Lægårdens

Camping Lægårdens
Lægårdens

1 review over Camping Lægårdens in het Nederlands

Fijne camping in een rustige omgeving

Familie, 10-9-2014

Dit was onze 1e vakantie naar Denemarken. Onder meer op deze camping kennis gemaakt met zeer vriendelijke en beschaafde Denen. Vriendelijke ontvangst door de familie Storm. Hytte 2 was een heerlijk schoon huisje met een hele fijne ligging. Grote speeltuin of de geiten binnen blikveld. Goede skelters voor een leuk prijsje te huur. Het paardrijden was iets tegengevallen. Het paardje wat mijn dochter steeds kreeg had karakter. Wij rijden zelf al 2 jaar, maar dit durfden we na 2 keer niet voort te zetten. Misschien eerst longeren volgende keer? Het was rustig op de camping. Dit komt omdat de vakantie van de Denen zelf nèt voorbij was (11 augustus). Camping heeft voornamelijk vaste plaatsen, maar er is ook genoeg ruimte voor incidentele gasten. Deze camping mag wat ons betreft meer bij Nederlanders onder de aandacht gebracht worden. Het is een fijne camping even buiten Karise, in een omgeving wat niet toeristisch te noemen is. Je kunt hiervandaan heel veel dingen zien en doen! Zie tips!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lægårdens in Karise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lægårdens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lægårdens scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.