Camping FDM Trangloppen

Onvoldoende

1 review over Camping FDM Trangloppen in het Nederlands

Nooit meer hier kamperen

Adriënne, 12-8-2009

Wij hadden op andere sites wel wat negatieve opmerkingen over deze camping gelezen maar we wilden een aantal dagen in de buurt van Kopenhagen staan. Dat is ook het enige waar de camping voor geschikt is. Plaatsen lijken niet te bestaan, soms leek het of we op een parkeerterrein kampeerden. Het sanitair was onvoldoende, werd maar 1 keer per dag schoongemaakt en dan ook nog niet altijd goed.

De camping wordt beheerd door een (echt)paar. Hij was vriendelijk, zij daarentegen gaf regelmatig een grote mond. We moesten ons goed realiseren dat we maar gast waren, dat zij de baas was.

Uit eten in de buurt was niet mogelijk. Wel een goede verbinding met Kopenhagen.

Wat ons betreft, wij gaan deze camping zo snel mogelijk vergeten!

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping FDM Trangloppen in Ishøj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping FDM Trangloppen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping FDM Trangloppen scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.