Vakantiepark Gilleleje Feriecenter

Gilleleje Feriecenter
7,7

• Activiteiten4,7
  • Onderkomen6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Gilleleje Feriecenter bij:

29 reviews over Vakantiepark Gilleleje Feriecenter in het Nederlands

Huis met zeezicht: super!!!

MvB, 17-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Prachtige plek huisje nr 178! Eenvoudig, schoon, prima bedden, compleet, mooie omgeving, kopenhagen aanrader...voor ons prachtig begin van de rondreis door Denemarken!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Erwin & Nicole, 7-5-2017
  • Onderkomen7

Ons huisje keek uit op zee, wat een geweldig uitzicht! Het huisje zelf was wat verouderd, maar met zorg ingericht en netjes schoon. Er zat een nieuwe keuken in, flatscreen tv met dvd-speler en goede Wifi. Speeltuintje was klein en gezellig.

We zijn met de trein naar Kopenhagen geweest, dit was echt zeer goed te doen. En wat een geweldige omgeving: prachtig Helsingor, met de brug naar Zweden en Gilleleje zelf is een gezellig dorpje.

Alleen de afrekening (elektra en water) is schrikbarend hoog...

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

gemoderniseerd huisje

Familie, 5-5-2014
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Wij hadden een gemoderniseerd huisje besteld.

Nauw als dit een gemoderniseerd huisje is vraag ik mij af hoe de andere huisje eruit zien.

Wij willen klagen over:

Bij aankomst 17.00 zat er niemand bij de receptie met onduidelijke vermelding hoe we iets konden vinden.

Bij aankomst was huisje erg vies en stoffig De kachel deed het de eerste avond niet en was ook niet op actief gezet.

De bedden deze zijn zo slap en slecht dat ieder van ons met klachten aan schouder en rug van bed af kwamen.

Het interieur mag nodig weleens vervangen worden vies en er zit bij geen verf meer op Zo ziet de rest van het huisje er ook uit geen verf en vies. ( zie foto,s )

De prijs verhouding van huisje is in geen verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Mooi rustig park

Rommens, 9-7-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het huisje was van alles voorzien en schoon bij binnenkomst. Beddengoed moet je zelf meenemen, maar het zijn goede bedden.

Op het park een fijn zwembad en vlak bij een strandje, waar de kinderen zich goed konden vermaken.

Genoeg privacy rondom je huisje en veel veldjes waar de kinderen konden spelen.

In Gilleleje verschillende supermarkten. Je bent zo in Kopenhagen.

De kinderen hebben het prima naar hun zin gehad.

Personeel erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Verrassend mooi

judy wessels, 30-8-2012
  • Onderkomen9

Na een lange reis met de trein......

Super fijn huisje ( gerenoveerd ) -prachtig strand-prima zwembad - leuke speeltuin voor de kinderen- aardige mensen bij de receptie- kopenhagen is maar 1 uur met de trein - prachtig kasteel in Helsingor

Volgens de kinderen....leukste vakantie !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Ik zou er niet meer naar toe gaan

Mulder, 22-9-2011
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij waren hier met zijn 2-en en hadden een gerenoveerd huisje. Bij aankomst was het huisje behoorlijk smerig. We hebben dit gelijk gemeld en de schoonmakers terug laten komen. De dingen die we aanwezen als voorbeeld (plek in de douche) hebben ze schoongemaakt maar dat was het dan ook wel. Het bleef dus vies.

Al met al zeer teleurstellend. Zoals iemand anders ook al vertelde, vrij vies stinkende dekbedden, kussens en matrassen. Ik zou zoveel mogelijk zelf mogelijk meenemen.

Verder was het mooi groot en compleet ingericht. Waterkoker, koffiezetapparaat, oven en losse magnetron, vaatwasser en flatscreen tv. Alles was compleet en aanwezig. Buiten kun je gezellig zitten en er is een grote buiten tafel om aan te eten.

De omgeving viel ons erg tegen. We vonden het ongezellig en in de dorpjes is weinig te doen. Dit is zeker een mooi park maar vooral voor rustzoekers en niet voor mensen die houden van bedrijvigheid en gezelligheid met marktjes enzo.

Let op : waterschoenen mee voor kinderen

Gereisd met partner in augustus 2011

Ideaal resort voor gezin met jonge kinderen.

Hester, 26-8-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Erg genoten op Gilleleje Feriecenter. We hebben 2 kleine kinderen van 3 en 1 jaar. Ze hebben hier genoten. De huisjes zijn erg ruim, voorzien van flatscreen, luxe dvd-speler en een ruime keuken met alles erop en eraan. We konden gratis internetten via de wifi verbinding die heel goed was in ons huisje. Er is veel ruimte tussen de huisjes en er zijn grote grasvelden waar de kinderen fijn op kunnen rennen en voetballen. De speeltuin is erg leuk, voorzien van een springkussen en veel speeltoestellen en een geitje. Gilleleje zelf vonden wij niet heel bijzonder, maar je bent zo met de trein in Kopenhagen of per auto bij de diverse kastelen in de buurt. De bedden moet je inderdaad zelf opmaken, maar ik check in geen een hotel of bungalow graag de matrassen en vond het heerlijk om op/onder ons eigen beddengoed te slapen. Het enige nadeel was dat het binnen zwembad geen kinderbad heeft, maar alleen een diep zwembad. Maar je was vanuit ons huisje zo op het strand. Al met al een echte aanrader
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

prachtig gelegen maar heel vies

p marx, 11-8-2011
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

De huisjes liggen op een klif, op steenworp afstand van zee. Zeer idillisch.

Echter de huisjes zijn vies, ronduit smerig.

Bij aankomst was er duidelijk niet gepoetst hoewel een eindschoonmaak in de prijs zit. Overal kruimels en vieze vaat in de afwasmaschine.

Erger nog, de badkamer had ooit licht grijze tegels maar deze waren nu vies geel van kleur. Duidelijk al maanden niet gepoetst. Gelukkig ded een fles chloor wonderen.

De bedden moet je zelf opmaken en daardoor zie je hoe intens smerig de matrassen, dekbedden en kussens zijn. Vol gele vlekken van allerlei lichaamsvocht. Een schoon setje lakens deed de stank niet verdwijnen. Overigens was het bij vertrek de bedoeling om al het beddengeod opgevouwen in de kast te stoppen, luchten gebeurt dus nooit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooi vakantiepark met leuke huisjes.

M. Schalk, 7-6-2011
  • Onderkomen7

Onze vakantie op dit vakantiepark is heel goed bevallen. De huisjes zijn heel ruim en comfortabel, echter is type 200 niet gerenoveerd en is er geen flat-screen, DVD-speler en radio aanwezig. De bank is niet prettig om op te zitten. Het is een soort van campingbank. Wij waren met zijn 2 en dat is precies goed voor het warmwatergebruik. Er is namelijk een boiler van 60 later aanwezig. Met meerdere personen kan dat onhandig zijn. Er is gratis wifi beschikbaar op het park. Vanuit het huisje kan daar gebruik van worden gemaakt. Buiten het vakantieseizoen is het heel rustig op het park en zijn de openingstijden van de receptie en het restaurant beperkt. Er was op dat moment geen kinderanimatie. Bij aankomst was de receptie gesloten. De sleutels (pasjes) lagen gelukkig voor ons klaar in een kluis bij de ingang. Voor kinderen zijn er genoeg speelmogelijkheden op het park. Buiten het park zijn er supermarkten die iedere dag geopend zijn van 7.30 tot 20 u. In de omgeving zijn veel attracties.
Gereisd met partner in mei 2011

heerlijke vakantie!

talstra, 23-8-2010

Ruim 2 weken verbleven we Feriecenter Gillleleje. Aangenaam verrast door de ruime opzet van het huisje en het park. Het huisje was meer dan compleet ingericht en leuk neergezet tov de andere huisjes. Rust en indien gewenst genoeg mogelijkheden tot contact met de andere gasten. Gilleleje zelf is een leuke plaats om te bezoeken. als uitvalbasis voor bezoek aan bezienswaardigheden is Gilleleje bijzonder geschikt. Op het park zelf is weinig tot niets te doen. Er is een grote speeltuin waar kinderen zich prima kunnen vermaken. 's Avonds was dit een ontmoetingsplek voor de wat oudere kinderen. Onze kinderen (13 en 15 jaar) hebben zich goed vermaakt. Er is genoeg ruimte om bij het huisje te kunnen voetballen, badmintonnen. volleyballen, noem maar op. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Gilleleje ligt aan zee, heerlijk om te wandelen of 's avonds van een prachtige ondergaande zon te genieten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Gilleleje Feriecenter in Gilleleje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Gilleleje Feriecenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Gilleleje Feriecenter scoort een 7.7 uit 10 op basis van 30 reviews.