Camping Viborg SØ

8,3

3 reviews over Camping Viborg SØ in het Nederlands

Een adres om terug te komen

Adriënne, 12-8-2009

Wat een heerlijke camping. Hoewel ik niet van grote campings hou en deze met ruim 250 plaatsen eigenlijk niet tot mijn categorie behoord, heb ik totaal geen spijt van de week die ik hier doorbracht.

Je merkt nauwelijks dat de camping zo groot is. Wat een rust. Er is een prachtige en goed geoutilleerde keuken, voldoende en zeer goed onderhouden sanitair.

De dame bij de receptie gaf veel informatie over de omgeving en draaide zo een weeroverzicht uit als je dat wilde. Wij voelden ons hier erg welkom.

De camping heeft een kleine maar goed gesorteerde winkel. De eerste levensbehoeften kun je er kopen. Elke dag vers brood bestellen hoorde tot de mogelijkheden.

Uit eten op de camping kon niet, maar de dichtbijgelegen stad biedt genoeg mogelijkheden.

Viborg is bovendien een prima plaats als je uitstapjes wilt maken in Midden- en Noord-Jutland.

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2009

Een adres om terug te komen

Adriënne, 12-8-2009

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2009

fantastisch

Jan, 23-12-2008

De camping is hartstikke gaaf en gezellig, veel nederlanders ook, en er wordt heel veel muziek gemaakt 's avonds bij haardvuur!
Gereisd met vrienden in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Viborg SØ in Viborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Viborg SØ zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Viborg SØ scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.