Camping Vejle City ***

Camping Vejle City
Vejle City

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vejle City bij:

3 reviews over Camping Vejle City in het Nederlands

Prima camping voor een paar dagen

Erik, 29-8-2016

In de zomervakantie hebben we een paar dagen op het tentenveld van deze camping gestaan. Dit veld is in een hoek van de camping, aan het eind van het caravanveld.Het speeltuintje viel bij de kinderen erg in de smaak, wij waren erg enthousiast over de uitgebreide keuken (met oven!), waar we gebruik van konden maken. Bij slecht weer is er een grote binnenruimte om te eten/zitten/spelletjes te doen.

Het is echt een doorgangscamping, veel mensen komen 's avonds aan en vertrekken de volgende ochtend weer.

Vanaf het tentenveld is het sanitair wel ver lopen, vonden het dan ook niet vreemd dat we 's avonds zagen dat wat mensen een snelle plas deden in de bosjes.

Tip: vlak bij de camping is een bakker waar je vanaf 's ochtend vroeg heerlijke broodjes kunt kopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima voor kort verblijf

Henk, 11-8-2010

Afgelopen vakantie hier één nachtje gestaan. Schone camping, beetje a la municipal, zoals die in Frankrijk voorkomen. Dus netjes, maar verder niet veel te doen. Speeltuintje voor de kleintjes, winkeltje aanwezig. Mooie plekken aan de bosrand, met mooi wandelgebied. Vejle is aardig stadje. Echte doorgangscamping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Camping in het centrum van Vejle

Bart Veen, 9-8-2008

We hebben deze camping gebruikt als tussenstop en er 1 nacht overnacht. Kleine camping, op een gloeiend terrein en een aantal vlakke plekken.

Het sanitair is goed en netjes en beschikken over zgn "family rooms" (2 stuks). Er is een speeltuin voor de kids, een campingshop. De tv kamer heeft het interieur en geur van een bejaarden tehuis

Gereisd familie in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vejle City bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vejle City in Vejle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vejle City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vejle City scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.