Camping Vammen *****

9,1

26 reviews over Camping Vammen in het Nederlands

Super!

Jorn, 21-2-2017

- ligging is in een woord Top!! Aan een meer met een klein haventje en allerlei leuke dingen waar je nartoe kunt varen! Dit kan doormiddel van een kano, die kun je zelf meenemen of daar huren.

- Eetgelegenheden: bijna om de dag kun je iets met eten doen op de campig.. van het eten van soep tot het maken van je eigen pizza.

- Sanitair is niet top, maar kan er mee door!

- Ruime plekken en goede stroom.

- Elke avond live muziek!! Super tof!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De muziek is steeds weer anders. Verveelt nooit.

CorGootjes, 9-8-2016

Breng je muziek(-instrument) mee. Dan heb je nog meer plezier. De mooiste momenten ontstaan als iemand aanhaakt met haar/zijn eigen instrument. Maar ook kinderen ontdekken zichzelf in een eerste optreden en willen volgend jaar weer terugkomen. Internationaal publiek met idem zoveel muziekstijlen.

'Vammen is fijn, in Vammen moet je zijn' (geweest).

Gereisd met partner in juli 2016

Niet alleen een doorgangscamping

AnneliesV, 12-7-2016

We hebben deze camping gebruikt op onze reis terug uit Noorwegen. Het is er geanimeerd en gezellig, zover wij dat bij een verblijf van één nacht kunnen vaststellen. De eigenaresse spreekt Nederlands, is vriendelijk en wijst ons op een plattegrond twee plaatsen aan. We staan op een veld dichtbij de faciliteiten. Per nacht rekenen we DK198 af. De draai met de caravan om het veld op te rijden is nogal krap. Dat merken we de volgende ochtend ook als we weer vertrekken. Het oogt allemaal vriendelijk en amicaal. Veel Nederlanders maar ook andere nationaliteiten. In het restaurant was 's avonds een gezellige boel, maar wij zijn te moe om daaraan deel te nemen. We houden het wel in gedachte mochten we ooit weer eens in deze contreien komen om mogelijk wat langer te verblijven.
Gereisd met partner in augustus 2015

super camping, rust en fijne sfeer veel muziek

janet, 26-4-2016

Een camping voor mensen die Niet een voorgeprogrammeerd circus willen met (kinder) disco, playbackshows en de bingo. Prachtige natuur, mooie campingplaatsen.

's avonds in de stube bij het haardvuur is het gezellig . Je kan er lekker een boek lezen of spelletjes doen en natuurlijk genieten van de muziek die door de campinggasten wordt gemaakt. Het is makkelijk om hier contact te maken met andere campinggasten.

Zing je zelf of bespeel je een instrument dan is de drempel echt niet hoog om ook een keer iets te laten horen. Elk optreden wordt gewaardeerd.

Een keer in de week is er ook een kindermuziek avond waar kinderen ook mogen optreden.

De ligging aan het meer waar je kan zwemmen kanoën en surfen is natuurlijk fantastisch.

Kortom een hele fijne camping en een unieke ervaring om je vakantie hier door te brengen

Vriendelijke muziekcamping

Michiel, 17-8-2015

Camping Vammen is een hele rustige en vriendelijke camping waar het goed toeven is. Er is een grote groep Nederlanders die deze camping al vele jaren een warm hart toedraagt en allerlei hand- en spandiensten verricht. Mooie plekjes met uitzicht op het meer, wel even goed uitkijken omdat sommige terrassenplekjes met een caravan -zonder mover- moeilijk te bereiken zijn. Toiletgebouw schoon maar donker. Helaas niet veel jeugd toen wij hier in juli met onze kinderen waren. De omgeving is wel heel erg rustig en je moet dan ook al snel uitwijken naar Viborg (15 km) voor enige winkels van formaat. Wel een kleine lokale supermarkt in het dorp (op 2 km afstand). Met mooi weer is het waarschijnlijk aan het meer goed toeven maar dat zat er helaas voor ons niet in. Na 21 uur gaat de Wifi uit want dan wordt iedereen uitgenodigd om naar het clubgebouw te komen om te genieten van zelf gemaakte muziek, Carlsberg bier en lekkere appelsap.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Unieke sfeervolle camping aan prachtig meer

Marese Peters, 7-8-2015

We hadden al veel over Vammen gehoord en dat is helemaal waar gebleken. Wat een bijzondere camping! De ligging is fantastisch aan een prachtig meer. De plekken zijn mooi en rustig. Grootste troef is echter de Stube waar elke avond een heerlijk haardvuur knappert en waar je kunt genieten van live muziek gemaakt door de campinggasten. Overdag hoor je her en der uit tenten het geluid van instrumenten komen waarop subtiel wordt geoefend. Gek genoeg is dat veel minder vervelend dan het geluid van radio's en tv's (wat je op andere plekken vaak hebt). Uniek ook is de sfeer die de eigenaars maken: zelf broodjes bakken die met hoorngeschal worden aangekondigd, forellen roken, knutselworkshops voor de kinderen... Je hoeft de camping niet af om een fantastische tijd te hebben. Het sanitair voldoet en is schoon, maar zou een moderniseringsbeurt kunnen hebben. Anders hadden we deze camping een dikke 10 gegeven!

Hele fijne camping

Arjen de Vries, 3-8-2015

De camping ligt op een helling aan een prachtig meer. De terrassen zijn zeer verschillend van formaat en door de indeling kan je eigenlijk altijd wel een afgeschermde plek creëren.

Vanwege de ligging hoef je de camping bijna niet af om te genieten van de mooie natuur die Denemarken te bieden heeft. Maar als je je laat adviseren door de vriendelijke eigenaren kan je ook in de omgeving prachtige wandel/fietstochten maken.

In de avond kan je in de stube bij het haardvuur opwarmen en luisteren naar akoestische muziek van muzikale campinggasten en/of zelf een deuntje meespelen.

Het sanitair wordt elke dag schoon gemaakt en de camping biedt vrijwel elke dag 1 of meer activiteiten voor jong en oud.

Voor kinderen is het een waar paradijs. Met activiteiten als sieraden/kaarsen maken, brood bakken en de kindermuziek avond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Niet onze camping.

A. van Os, 2-8-2015

Door de zeer goede cijfers, een 9.6! En nog een reactie van iemand dat dit een camping is, wat je gewoon een keer moet mee hebben gemaakt, hadden we besloten, hier te gaan kamperen.

En ja, het is een heel bijzondere camping. Een camping waar de hele dag muziek gespeeld wordt. Het is alleen jammer dat je er niet van mag genieten, maar naar Moet luisteren. Eigenlijk is de camping een beetje in zijn tijd blijven hangen. Dit geld voor zowel de eigenaars ( hoe goed ze ook hun best doen het iedereen naar hun zin te maken) als voor de meeste camping gasten, (sommigen komen al 40 jaar naar deze camping, waardoor je een enorme kliek vorming hebt) als voor de stroomvoorziening en de toiletvoorziening. De toiletvoorzieningen zijn namelijk ook erg verouderd en te weinig douches voor het aantal bezoekers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mijn favoriete plek

Gerrit Knol, 4-7-2015

Ik kom hier al jaren. De beste plek om uit te blazen wat mij betreft.

De ligging is absoluut fantastisch. Het is er heerlijk stil en stadjes al Viborg en Hobro liggen op fietsafstand.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

super camping, prima sfeer

Jantien Petersen, 10-8-2014

Een camping waar je je binnen een dag thuis voelt, overzichtelijk voor (kleinere) kinderen maar groot genoeg om je een hele dag te kunnen vermaken. 's avonds een spelletje spelen in de "stube" en luisteren of meezingen met de muziek.

Super camping, wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vammen in Tjele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vammen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vammen scoort een 9.09 uit 10 op basis van 42 reviews.