Vakantiepark Feriecenter Klitten

Vakantiepark Feriecenter Klitten
Feriecenter Klitten
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Feriecenter Klitten bij:

3 reviews over Vakantiepark Feriecenter Klitten in het Nederlands

yvonne, 16-8-2007

Huisje prima gelegen. Gezellig ingericht. Lekker ruim. In de duinen. Leuke wandelomgeving. Enige minpunt: meubilair leuk, maar bedden slecht, bekleding stoelen en banken vol vlekken. Gelukkig hadden we wat kleden meegenomen, zodat het voor het oog verdween.
Gereisd familie in augustus 2007

Esther, 4-5-2006

Wij verbleven 3 nachten in een huisje op het park. Heel erg mooie,sfeervolle en luxe huisjes,met whirlpoolbad,sauna, aparte douche,wasmachine,droger,

vaatwasser,open haard etc.etc.Je loopt zo naar het strand en de winkeltjes en even verderop naar het zwembad. Het zwembad is vooral voor wat kleinere kinderen leuk,niet erg groot.Behalve water en electriciteit die we achteraf moesten betalen, 43 euro!! voor 2 dagen/3 nachten, was het verder allemaal perfect.

Gereisd anders in mei 2006

Boerkamp, 19-1-2005

Mooie ruime huisjes, 200 meter van het strand. Prachtige badkamer. Keuken goed voorzien van allerlei spullen.

Supermarkt is vlakbij.Danland zwembad is wat verder, wij gingen met kleine kinderen in auto. Zwembad is wel aanrader, kurkjes en speelmateriaal (kinderen!)zo te gebruiken.

Ga vooral naar het strandingsmuseum in Thorsminde, Kystcentret in Thyboron.

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Feriecenter Klitten in Søndervig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Feriecenter Klitten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Feriecenter Klitten scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.