Appartement Danland Klitten Sondervig

8,6

9 reviews over Appartement Danland Klitten Sondervig in het Nederlands

Een echte aanrader

NDanielle, 21-2-2011

In 2006 ben ik hier geweest. Het was een erg groot appartement.

Het zag er verzorgt en schoon uit. Het strand is naast de deur. Heerlijk groot schoon strand.

Het zwembad was een eindje verder op. Het is een leuk zwembad. Vooral voor kleinere kinderen.

In het dorpje zit een supermarkt.

Ook is het erg hondvriendelijk. Het plaatsje Ringkobing is inderdaad een bezoekje waard.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2006

Zeer goed appartement!

Dennis, 20-2-2011

Appartementen liggen tegen de duinen aan, dus lekker dicht bij het strand. Supermarkt dicht bij. Ook ligt er een groot meer dichtbij Søndervig. Op een paar kilometer afstand is een leuk stadje: Ringkøbing. Het appartement is lekker ruim. Er is een balkon aan beide kant van het appartement. Een sauna en een whirlpool zijn ook aanwezig. De keuken is netjes en voor een paar simpele maaltijden uitstekend.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

Knus huis

Bionda, 2-9-2009

Knusse vakantiewoning die aandoet alsof je in een huisje van een lieve oom en tante te gast bent. Gezellig en compleet ingericht, loopafstand van een mooi zandstrand. Minpuntje is dat de badkamer beneden is en dat er boven geen extra toilet is. Uitstapjes gemaakt naar Ringkobing en naar Hvide Sand en Skaerbaek (was markt, is anders niet veel aan). Tegen bijbetaling kun je naar het zwembad van Danland meer dat is geen aanrader, zwembad is vergane glorie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Leuke ervaring, maar te rustig

F. de Bock, 30-6-2009

Mooi en schoon huisje.

Leuk om weer met buitenlandse valuta het vakantiegevoel te krijgen.

We wisten dat we voor water en elctriciteit achter moesten betalen (2.25 Dkr per Kwh + 45 Dkr per m3), maar zien dit liever al bij voorbaat verrekend. We waren ongeveer 60 euro kwijt.

te rustig naar ons idee, winkels al om 17.30 uur dicht.

Omgeving is schoon, rustig en strand op 150 meter en supermarkt op 250 meter.

Plaatsje Ringkobing op 10 km is leuk, net als Ribe en Legoland (voor kids tussen 5 en 12 jaar leuk), dat verder weg ligt.

Gereisd met partner in juni 2009

foto's vrij uit!!!!!

lins, 6-6-2009

Op de site van reisorganisatie staan deze huizen afgebeeld bij Feriecenter Sondervig!!!

Maar dit is dus ferriecenter Klitten. Let op!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Gert, 2-8-2007

Een fantastisch huis vlak aan zee. Ondanks het niet zo'n mooie weer hebben wij het hier prima naar ons zin gehad.

Echt een aanrader!

Gereisd familie in juli 2007

Harm, 4-8-2006

Prima locatie. In de reisgids van Vrij-Uit is aangegeven dat electra en water achteraf betaald moeten worden. Omgerekend heeft het ons ongeveer EUR 86,- gekost voor 15 dagen. Water kost Dkr 35,- per m3 en electra Dkr 1,95 per Kwh. Alles bij elkaar dus echt redelijk.
          Gereisd anders in augustus 2006

Freek, 2-8-2006

Prima locatie en mooie, rustige omgeving. Water en electra moet apart betaald worden, maar de kosten zijn niet zo hoog als eerder is vermeld. Wate 35 kronen per kub.meter en elctra 1,96 Kr. per KwH. Voor twee weken waren wij ongeveer Kr.650,- kwijt.
          Gereisd familie in juli 2006

Hultink, 28-11-2005

In de vakantiefolder stond niet vermeld, dat water/elektriciteit bij moest betaald worden. Dit heeft ons omgerekend 45 euro extra gekost(!)
            Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Danland Klitten Sondervig in Søndervig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Danland Klitten Sondervig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Danland Klitten Sondervig scoort een 8.63 uit 10 op basis van 9 reviews.