Hostel Danhostel Sonderborg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostel Danhostel Sonderborg bij:

1 review over Hostel Danhostel Sonderborg in het Nederlands

Prachtige kindvriendelijke plek.

Familie_Klaassen, 4-9-2014

Op onze tocht door Denemarken hebben overnacht in dit prachtige hostel. De hostess was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren simpel, maar netjes en hygiënisch. Het grote genot zat in de mogelijkheden voor de kinderen: uitgebreide speeltuin, trampolines, speelweides, allerlei leuke dieren waar vooral de baby neusberen erg in de smaak vielen. Verder waren er nog genoeg spelmogelijkheden voor de kinderen zoals mini golf. De kinderen vonden het geweldig en wilden eigenlijk niet verder reizen. Toen ik dat aan de hostess vertelde glimlachte ze en zei dat hoor ik alle kinderen zeggen. Haar sterke punt is dan ook jonge gezinnen. Verder hebben we ook ontbeten en dat was ook prima te doen. Broodjes, beleg, fruit, en genoeg te drinken. De kinderen vonden vooral de chocolade plakjes voor op t brood erg lekker. Zeker een plek waar we nog eens terug naar toe zullen gaan!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Danhostel Sonderborg in Sønderborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Danhostel Sonderborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Danhostel Sonderborg scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.