7,9

3 reviews over Camping Skjern Å in het Nederlands

Zeer vriendelijke ontvangst. Fijn verblijf.

G.C. Staal, 6-8-2017

De ontvangst was prima. Veel informatie over de prachtige omgeving. Prima sanitair zonder betaling. We mochten zelf een plek uitzoeken. Kortom, een heel fijn verblijf en zeker niet te duur.
Gereisd met partner in augustus 2017
?

Nooit meer!

Anoniem, 14-7-2011

We zaten in een huisje; toen we buiten stonden leek het al triest; een ernstig trieste aanblik. Gelijk al een hok genoemd, en die naam was het ook wel waard. In de woonkamer waren van de 50 televisiezenders waren er maar 2 aanwezig en we moesten voor het aanzetten van de televisie eerst nog de televisie helemaal zelf aansluiten. De tafel stond vastgebonden met touw. In de keuken werd het nog erger; de kastjes vielen van ellende uit elkaar. In de badkamer was de beloofde sauna aanwezig, maar deed het niet. In de slaapkamer met stapelbedden konden we letterlijk de latten uit het bed trekken. Ook het beddengoed was in en in triest en smerig; de vlekken zaten erin. Buiten stond er een tafel die, als je er op zou leunen, zou instorten. Het servies voor de zekerheid maar eerst even gewassen.

We zijn naar het hoofdkantoor gegaan en het probleem voorgelegd; en toen we terugkwamen van een activiteit was alleen de TV gerepareerd. Verder ligging prima.

Samengevat: Slecht huisje; nooit meer!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Ontzettend rustig!

H, 11-11-2009

De mensen zijn zeer vriendelijk, toch voor kinderen moet je erop uit trekken om ze te vermaken. Denemarken is een mooi land maar de volgende x gaan we naar een andere bestemming in Denemarken.
Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Skjern Å in Skjern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Skjern Å zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Skjern Å scoort een 7.88 uit 10 op basis van 3 reviews.