2 reviews over Camping Soldalens in het Nederlands

idd goede plek voor doorreis

johan, 3-8-2010

Twee keer overnacht hier, op heen en terugreis naar noorwegen. Nette camping, lekker rustig, hutjes behoorlijk compleet, goed genoeg voor 1 nacht. De omgeving is verder niets bijzonders en ik zou hier zeker geen week willen zitten.

Douches zijn wat ouder, maar in noorwegen moest je er overal voor betalen en hier niet en dat is natuurlijk een plus, en hij werd ook lekker warm.

Nog geen half uur rijden van Hirtshals voor Fjordline of Colorline.

Gereisd met partner in juli 2010

Keurige camping voor doorreis

J.P. de Jonge, 31-7-2010

We hebben er een goede plek gehad voor de overnachting op doorreis. We werden erg aardig ontvangen en de camping maakte een nette en verzorgde indruk. Wat tegenviel was het sanitair. er was (te) weinig douchegelegenheid en wat er was was niet fris. Voor een week zouden we hier niet willen blijven. Voor een nacht was het erg goed te doen.
      Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Soldalens in Sindal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Soldalens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Soldalens scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.