Hotel Impala **

Hotel Impala
Impala

1 review over Hotel Impala in het Nederlands

Eddy, 9-4-2008

Het Impala hotel is vrij goed gelegen: heel rustig en toch vlot bereikbaar met minstens 2 bushalten in de buurt. Maar ook met de auto is het geen enkel probleem aangezien het dicht gelegen is aan de ring.

Het personeel is over het algemeen heel vriendelijk. Ik zelf heb het ongeluk gehad dat ze eenmaal mijn kamer niet gekuisd hadden. Nadat ik naar de receptie geweest was, hebben ze me onmiddellijk een compensatie aangeboden. Qua service kan ik zeker en vast niet klagen. Alleen qua properheid, kan er nog wel een beetje verbetering aangebracht worden.

Eén nadeel is wel dat de receptie sluit tussen 23 u en 7 u. Dit kan problematisch zijn als je laat toekomt of heel vroeg weg moet. Hoewel ... de receptioniste zal altijd een oplossing zoeken.

Het ontbijt was vrij goed verzorgd, alleen mocht er wel wat meer variëteit zijn. Veel soorten vlees waren er niet en een eitje daar bebben ze ook nog niet van gehoord.

Al bij al is het hotel wel een aanrader. Alleen wel wat duur.

Gereisd alleenreizend in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Impala in Silkeborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Impala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Impala scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.