Camping Rodhus Klit ***

Camping Rodhus Klit
Rodhus Klit
7,4

5 reviews over Camping Rodhus Klit in het Nederlands

absoluut een plek om terug te gaan!

Klingenberg, 12-4-2011

wij zijn aug 2006 geweest met 4 volw en 4 kinderen,eerste indruk was niet goed ,want achter de receptie gedeelte was een "straat" huizen waarvan de witte muren heel vel en koude aanblik hadden

en in die huizen kwamen wij dus ook te zitten

maar wat waren we blij toen we in het huisje kwamen ,goede inrichting ,leuke "tuin"zeker met kleine kinderen ,een blik in de duinen ,we waren heel happy met ons huisje

van het huisje kon je door de duinen naar het strand,waar ook auto konden rijden,maar niet echt heel veel meegemaakt.

leuke speelplaats voor de kinderen,1 pizzaria en een resturant en leuke zwembad de we meest alleen hadden

omgeving buiten het park leuke stukken om te fietsen en rijden hele mooie omgeving

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2006

Zeer geschikt voor een korte vakantie

J van Asselt, 24-11-2008

Rodhus feriepark is een mooi gelegen park in de duinen met veel privacy rond de huisjes door een groot ommuurd terras. Het strand is dicht bij en heel breed en zeker niet overbevolkt. Ook leuke plaatsjes in de buurt

Is ons goed bevallen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Anja, 17-5-2008

In mei zijn we een weekje geweest. Het is geen nieuw park meer, maar de appt. voldoen, goede bedden. Groot terras welke afgeschermd is. Voor de kinderen voldoende speelmogelijkheden. De type a appt.(de oudsten) liggen centraal,dicht bij speeltuin, zwembad, receptie en ook dicht bij het strand. Het strand is fantastisch, breed en zand. Omgeving is prachtig. Er is veel te zien en te doen. Wij vonden het een prima keus.
      Gereisd anders in mei 2008

connie bootsma, 28-1-2008

prima vermaakt in aug 2007 in dit park. wel stil maar als je van het strand houd en de duinen is het prachtig. Voor de kinderen prima overdekt zwembad, mooie sporthal en leuk springkussen. Erg leuk om op de fiets over het strand naar het volgende dorp te fietsen.

Gereisd familie in januari 2008

Ingo Bulles, 20-10-2007

De tweede stop tijdens onze rondreis in augustus 2007. Het park ligt schitterend midden in de duinen. Wel veel wind daar. Dus je moet alles dicht houden om de zand buiten te houden. De huisjes lijken dan ook echt bunkers. Beetje ongezellig. Wel ruim ingericht. Zwembad is lekker warm en leuke glijbaan. Restaurant zat geen expoitant in. Je kunt wel eten bij de bar van het zwembad. Leuk springkussen voor de kids.

Ook is er geen winkeltje wel jammer. Receptie heeft wel back off broodjes. Aldi en Spar in Blokhus op een 15 minuten.

Blokhus leuk plaatsje in de buurt . Hier kun je met je auto het strand op , apart ! Vanuit hier kun je makkelijk naar Skagen. Daar hebben we op Grenen het hoogtepunt gehad van onze vakantie. machtig als twee brandingen zo tegen elkaar aan slaan. Je voelt je helemaal nietig.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rodhus Klit in Rødhus Klit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rodhus Klit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rodhus Klit scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.