Camping Ribe Camping ***

8,8

24 reviews over Camping Ribe Camping in het Nederlands

Grote maar fijne camping

Ikke, 17-8-2017

Mooie maar grote camping, perfect sanitair, genoeg speelplezier voor kinderen en er reed een 'treintje" rond op de camping (2x per dag een omgebouwde trekker)

Verder vriendelijk en behulpzaam personeel.

Op loop- fietsafstand van Ribe, een leuk stadje.

Camping vonden we wel aan de prijs, maar je krijgt er wel wat voor terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping

Gert Hulstein, 15-6-2017

Een mooie camping met prachtige staanplaatsen zeker in het nieuwe gedeelte. Prachtig sanitair. Dichtbij het plaatsje zelf dus je fietst er zo naar toe. Wat we in Denemarken wel missen is een beetje sfeer. Het is voor ons de eerste keer dat we hier zijn, maar op de meeste campings is het akelig stil. Bovendien is het een duur land om te verblijven.
Gereisd met partner in juni 2017

Op en top goed verzorgd

Toon, 22-8-2016

Maar 3 nachten gestaan, maar de indruk was heel goed.

Superaardig personeel. Winkeltje, informatie, zwembad, speelmogelijkheden. Aan alles is gedacht.

Hhet sanitairgebouw was gewoon verbluffend. Spiksplinternieuw en zelfs gezellig! Zo kan het ook. Ribe is heel mooi. Beklim de toren voor het prachtige uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ribe Camping bij:

Plezierige ontvangst in kantoor annex winkel.

Bram Kramer, 1-8-2016

Geen miskleunen en wanklanken ontdekt. Toiletten waren schoon en in ruime mate aanwezig. Enig vertier voor kinderen en volwassenen. Op loop afstand van prachtige oudste stad van Jutland.
Gereisd met partner in juli 2016

Uitmuntend, aan alles is gedacht.

C. Westerhof, 27-6-2016

De echte outdoor kok, haalt hier zijn hart op. Voor alle gasten staat namelijk een prachtig mooie overdekte BBQ & kook gelegenheid ter beschikking. Bovendien is alles erg mooi schoon en overal is alles goed onderhouden. Om maar wat te noemen, zien alle heggen, struiken bloemenperkjes er keurig geknipt, gemaaid en verzorgd uit. En niet te vergeten, de kinderbadkamer is zo ontzettend mooi gemaakt, onze zoon wilde per se elke dag douchen. Deze camping heeft een hoog luxe niveau, aan alles is gedacht. De prijs is absoluut in verhouding met de kwaliteit. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ervaart u het zelf. Er zijn overigens leuke uitstapjes te maken vanuit de camping. Zo hebben wij bijvoorbeeld Legoland bezocht. Daarnaast hebben we het stadje Ribe en Esbjerg bezocht, ook erg mooi vanwege de oude vakwerkhuizen en de Deense design winkels. Samenvattend, volop keuze in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

prima camping, weinig sfeer

marese peters, 7-8-2015

Camping Ribe is een grote en luxe camping met veel faciliteiten: zwembad, luxe sanitair, kookgelegenheid met gaspitten, ovens en magnetrons, speeltuintjes en sportveld. De ligging is strategisch: dicht bij de waddeneilanden en minder dan een uur rijden naar Legoland. Ribe zelf is ook een leuk plaatsje. De camping is vrij duur en door de grote opzet niet erg sfeervol. Ook de campingplaatsen zijn niet heel bijzonder: niet aan een meertje of anderszins mooi gelegen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk

Prins, 4-8-2015

een mooie camping met ook huisjes, goede sanitaire voorzieningen welk goed schoongehouden werden. Goede leiding aanwezig voor wie geen moeite te veel was.
Gereisd anders in juli 2015

Super plek!

els oonk-steenbekke, 12-8-2014

Wij hebben een enorm mooie vakantie gehad op camping Ribe. Wij hebben drie jonge kinderen (6,4,1). De camping heeft mooie eet en afwasgelegenheden, het sanitair is super schoon. Leuke speeltuintjes voor de kinderen. Er gaat twee keer per dag een treintje over de camping en ook worden er leuke activiteiten geregeld voor ze (brood bakken, popcorn maken). Verder ben je op de fiets zo in het plaatsje Ribe. En ook Estbjerg en Legoland zijn snel te bereiken. Naar legoland moet je gaan. In Estbjerg zijn we nog naar het sub tropisch zwembad geweest, ook een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Grote camping met goed sanitair

Peter, 16-8-2013

Camping Ribe is een grote camping ca. 500 m. ten noordwesten van de stad tussen boerderijen (landelijke ligging). De camping bestaat uit een oud - en een nieuw gedeelte, ingedeeld in rechthoekige velden. Op het oude gedeelte zijn de plekken krap, maar meestal wel met schaduw. Op het nieuwe gedeelte zijn de velden ruim, maar nog zonder schaduw. De camping heeft een apart veld voor tenten, het grootste gedeelte van de camping bestaat uit velden met campers en caravans. Het sanitair op de camping is uitstekend, luxe en schoon. De sfeer op de camping is prettig, waarschijnlijk omdat er niet een "vaste clan" is en de camping erg groot is. De camping biedt veel voor kinderen, maar is niet goedkoop. Ondanks dat de camping groot is, is het vrij rustig. Naast een bezoek aan Ribe is een fietstocht naar Kammerslusen aan de Waddenzee (ca. 12 km.) de moeite waard. Ribe zelf is een leuk stadje, met historie (de Domkerk) en een winkelstraat.
Gereisd met partner in juli 2013

Keurige camping, prima verblijf gehad

e van vliet, 8-8-2012

Wij zijn 4 nachten op deze camping geweest, in een standaardhut (zonder eigen sanitair). De hut is zeer compleet ingericht. Wij hadden eigen pannen en slaapzakken mee, is niet nodig. Er zijn dekbedden en kussens aanwezig. Bedden wel erg hard, plankenbodem en dunne matras. Maar is voor een paar nachten wel te doen. Keuken met koelkast, koffiezetapparaat en 2 kookplaten. Grote watertank aanwezig zodat je koud stromend water in je keukentje hebt. Ruime veranda met degelijke eettafel en stoelen.

Nieuwe sanitaire ruimtes zijn prima, werkt met pasje dat je bij vertrek afrekent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ribe Camping bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ribe Camping in Ribe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ribe Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ribe Camping scoort een 8.76 uit 10 op basis van 32 reviews.