Camping Dancamps Ajstrup Strand

Camping Dancamps Ajstrup Strand
Dancamps Ajstrup Strand
7,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Dancamps Ajstrup Strand bij:

19 reviews over Camping Dancamps Ajstrup Strand in het Nederlands

Leuk, als je er niet teveel van verwacht

AH, 13-8-2016

Tent gehuurd via touroperator. Jammer van het vieze servies, het weer in de gordijnen en de doorgezakte bedden. Er is geen kacheltje in de tent en boven de ramen zit een rooster dat niet dicht kan. Ook kon de voordeur niet helemaal dicht. Niet positief bij gemiddeld 9 graden. Geen wateraansluiting bij de plaats.

Sanitair is beperkt. Als de buurman gaat douchen, valt de druk weg. Er zijn ovens en er is een magnetron, alleen kunnen deze wel een sopbeurtje gebruiken.

De wasbakken zitten met regelmaat verstopt.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam waar ze kunnen. Zo werd de gasslang (uit 2006!! en gescheurd) Op verzoek keurig gelijk vervangen.

Voor grotere kinderen is er praktisch niets te doen. De kleinere kinderen vermaken zich met de speeltuintjes en trampolines.

Mooie lokatie maar voor ons.... nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping aan zee

MH, 9-8-2016

Mooie en rustige camping vlak onder Aarhus. Vriendelijk personeel. Perfect met kids: naast uitgebreid sanitair voor kinderen ook familie douches. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Twee leuke speeltuintjes en vanaf de camping sta je in 1 minuut aan zee. Leuk krabbetjes vangen vanaf de steiger. Geen zandstrand maar vrij smal kiezelstrand maar erg schoon. Veel Denen op de camping, enkele Nederlanders die met name in de huisjes verblijven. Bij aankomst kan je zelf een plekje zoeken. Meeste gasten op de camping blijven maximaal een week. Snackbar heeft inderdaad een beperkte capaciteit en daarom duurt het hier lang. Op de kampeervelden staan meerdere picknicktafels waar je gebruik van kan maken. In de gezamenlijke keuken kan je zowel koken als gebruik maken van de twee ovens en magnetrons. Prima om broodjes af te bakken of zelfs een pizza.

Er is wat animatie vanuit touroperator waar iedereen aan mag deelnemen. Broodjes & marshmallows roosteren, mini-golf etc.

Bezoek aan Aarhus is een aanrader! Vooral de nieuwe haven die nog in aanbouw is, mooie architectuur! Ook natuurhistorisch museum in Aarhus is een aanrader met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping

Sydney, 8-8-2016

Mooie grote camping aan zee.

Riante hutjes, 2 pers. bed is geklemd tussen 2 muren en is niet langer dan 190 cm.

Prima, schoon sanitair (gratis).

Leuk speeltuintje voor de kleinere kinderen.

Snackbar was aardig van kwaliteit, moest wel lang wachten op je eten.

Vanaf de camping loop je zo het strand op, niet een heel mooi zandstrand, maar je kan er heerlijk zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping, lekker rustig en prima huisjes.

Suz, 12-7-2015

Leuke camping, vriendelijk personeel en een fantastische omgeving. Huisjes schoon maar iets aan de krappe kant. Wij hebben bewust voor een 6 persoons huisje gekozen gezien de grootte. ( ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 1 kind)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Klein maar fijn

Saskia, 23-9-2014

mooie camping maar de Hutten waren erg klein voor 4 personen
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Leuke plek maar . . .

Richard, 4-8-2014

Het is een leuke camping en voor de prijs zijn het ook leuke huisjes. Het enige min punt vond ik dat er geen animatie was voor kinderen en dit stond wel vermeld op hun website.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima camping met jonge kinderen

Maaike Platvoet, 7-8-2013

Wij hebben met twee kinderen van 7 en 4 jaar oud een prima verblijf gehad op Camping Ajstrup. De camping is simpel van opzet, maar er is voldoende te doen. Het sanitaire gebouw heeft vloerverwarming en er zijn speciale douches en toiletten voor kinderen. Ook is er goede kookgelegenheid, inclusief ovens en magnetrons.

De ligging aan het strand is perfect. Jonge kinderen vermaken zich hier uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fantastische plek

harry en hennie, 23-4-2012

We waren op doorreis naar Noorwegen en hebben op de Ajstrup camping een kampeerhut gehuurd voor 1 nacht. De camping ligt direkt aan zee. Fantastische plek . Je loopt zo van de camping af het strand op. Onze hut was schoon. Het sanitair was netjes.( De afstand vanuit Nederland voor een overnachting is prima te doen).
Gereisd met partner in mei 2008

Rustige camping

Frank, 28-11-2011

Wij hebben deze camping als tussenstopcamping gebruikt om daarna door te reizen naar Fredrikshaven.

Deze camping is netjes en proper, veel plaats daar wij in mei geweest waren was er nog niet zoveel volk en waren wij de eerste belgen van dit jaar.

De prijs vonden wij eerder aan de lage kant daar wij gebruik maakten van een campingkaart die we tevens in Saeby ook konden gebruiken.Wij hebben dus ook geen gebruik/tijd gehad om de accomodatie te checken.

Gereisd met vrienden in mei 1993

fantastische ligging, maar vieze accommodatie

Fam. van Wezel, 25-8-2011

Wij hebben na onze Zweden rondreis apart 3 nachten een kampeerhut bijgeboekt via touroperator. Bij aankomst bleken we overboekt en kregen een huurcaravan toegewezen. (tegenvaller...)

De caravan was vies, er ontbrak 1 rolluik en 2 werkten niet. Gelukkig hebben we altijd ducktape bij ons en hebben geïmproviseerde gordijnen gemaakt.

Het vieste vonden we 't toilet dat nog vol zat van de vorige huurder en de laatste dag overstroomde. (terwijl de campingbaas vertelde dat alles fris en bijgevuld was) Water was ook na enige keren op, dus klopte niet.

Verder was het erg modderig om de tent en was het gras al zeker een maand niet gemaaid.

Het sanitair was top en de ligging absoluut goed!

Aanrader als tussenstop voor een paar dagen, maar dan met eigen campeermiddel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dancamps Ajstrup Strand in Malling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dancamps Ajstrup Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dancamps Ajstrup Strand scoort een 7.41 uit 10 op basis van 19 reviews.