Camping Rolighed

Onvoldoende

2 reviews over Camping Rolighed in het Nederlands

Niet nog een keer

Noor, 19-8-2017

We hadden een hut gehuurd voor 4 personen via touroperator. De hut is leuk ingedeeld, maar was gewoon niet schoon. De dekbedden zaten onder allerlei ondefinieerbare vlekken, wij hadden gelukkig slaapzakken bij.De afvoer van het kleine keukentje rook heel erg naar riolering, we moesten gewoon de deur open zetten. Grote camping met maar weinig sanitair, sanitair is ook oud, niet vies, maar ook niet sprankelend schoon. Was te doen voor een nachtje onderweg naar Noorwegen, maar volgende keer zoek ik een ander onderkomen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Matige camping dicht bij zee

janvm2010, 19-7-2015

In bijna 40 jaar kamperen hebben we nog nooit meegemaakt dat een receptie elke woensdag is gesloten. Na telefonisch contact (wat ook al moeilijk ging omdat de telefoon erop gegooid werd) kwam er een onderhoudsman die ons een plaats gaf, wat later een gereserveerde plaats bleek. We hadden geen poortkaart en evenmin de benodigde munten voor betaalde douches. De receptioniste zou om 17.00 die dag komen dus we konden 2 uur niet met de auto de poort uit. De receptioniste kwam ook nog eens 2 uur te laat dus dat werd 4 uur waardoor ons strandbezoek 's-middags niet door kon gaan. Toen moesten we dus op de camping verkassen. Helaas hadden we de volgende dag regen en konden we nog niet naar het strand.

Omdat wij de ferry in Hirtshals ook op woensdag hadden geboekt zagen wij ons genoodzaakt nog een andere camping te zoeken waar de receptie wel beschikbaar is om af te rekenen.

(de elektriciteit werd per kwh berekend).

Kortom: een slechte ervaring!

Betaalde douche: niet van deze tijd!

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rolighed in Lokken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rolighed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rolighed scoort een 4.17 uit 10 op basis van 2 reviews.