Hotel Saxildhus ****

4,2

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saxildhus bij:

3 reviews over Hotel Saxildhus in het Nederlands

Niet goed onderhouden, niet schoon

Iris, 12-9-2017

Ligging en potentie van het gebouw zijn veelbelovend maar het is één en al vergane glorie. Interieur een samenraapsel.

Slecht schoongemaakt, schimmel en vreemde vlekken in badkamer, en lag een pil ??? Onder het bed samen met stof . Douche heeft gelukkig goed warm water.

Ontbijt was voldoende.

Personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2017

Vies beschimmelde badkamer en douchegordojn bah

T wolters, 4-8-2016

Badkamer is echt niet meer te gebruiken 2 dagen niet gedouched kamer bedompt en te klein.
Gereisd met partner in juli 2016

Echt vies we durfden de douche niet te gebruiken.

B. Broos, 21-8-2012

Hotel Saxildhus in Kolding kreeg op diverse sites goede beoordelingen dus we boekten met een gerust hart voor twee nachten voor de heen en terugreis naar Zweden. Hier kregen we spijt van.....het hotel is vies! De bedden waren vies en de douche durfden we niet te gebruiken.....haren, schimmel en rare vlekken op deuren en bed + last van jeuk in dat bed..... Dus... Nooooit naartoe gaan!
Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saxildhus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saxildhus in Kolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saxildhus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saxildhus scoort een 4.22 uit 10 op basis van 6 reviews.