Camping Dancamps Kolding ***

WebsiteLink naar website

41 reviews over Camping Dancamps Kolding in het Nederlands

Super camping dichtbij Kolding

Ange, 21-8-2016

We zijn in augustus 2016 met 2 families naar deze camping geweest.

De een met eigen kampeermiddel en de ander huurde een huisje.

Het huisje:

Als je een lichte slaper bent, dan is er wel een uitdaging, want de ramen zijn bijzonder hoog en de bovenste ramen doen het zonder gordijnen. Vuilniszakken tegen de ramen doen wonderen.

Voor de rest moet ik zeggen dat de camping z'n best heeft gedaan om elke vierkante meter goed te benutten en zijn de huisjes efficient ingericht.

Boven een vide met een slaapplaats met 2 personen, te bereiken met een laddertje. Spannend voor kinderen!

Beneden een slaapkamertje voor ouders, badkamertje en woonkamer.

In de woonkamer een keukenblokje met oven, zeer uitgebreid servies, eettafel met 5 stoelen en een bank, welke ook een slaapplaats is. Verder een tv. Buiten een vlonder met stoelen en tafel.

Ik zou aanraden op de camping te douchen, dan heb je de ruimte en geen natte toestand in de badkamer.

De plaatsen zijn zeer ruim, het sanitair ruim en het douchewater warm en ongelimiteerd. Waar zie je dat nog op een camping? Verder is er een enorme gezamelijke keuken, met 3 keukenblokken met keramisch kookplaten, waterkoker, 2 ovens, afwasmachine. Echt heel handig. Ernaast zit een ruimte met stoelen, waar je je gerechten kunt nuttigen, een spelletje doen of gewoon socializen.

Het chemisch toilet wordt compleet met gratis desinfect doekjes geleverd, ook nergens op een andere camping gezien.

Verder op de camping zijn nog plaatsen voor tenten en stacaravans.

4 trampolines en een springkussen zijn er voor de kids.

Per 2 nachten verblijf krijg je gratis toegang tot het zwembad van Kolding. Maar liefst 7 zwembaden zijn er, plus een sauna en turks stoombad. Let op, op de parking van het zwembad kun je max 4 uur staan met parkeerschijf, neem die dus mee!

Het personeel is zeer vriendelijk, men is erg gastvrij. Je krijgt de sleutel van de slagboom zonder borg mee.

WIFI kost 75 kronen (ong. 10 euro) per week, voor 5 devices. Het is prima geschikt om Youtube filmpjes te kunnen zien.

Op minder dan 2 km afstand van de camping zijn maar liefst 7 verschillende supermarkten te vinden, van de Aldi tot de Rema 1000. De camping ligt aan een doorgaande weg, aan de rand van een bedrijventerrein.

Het centrum van de leuke stad Kolding is op 2,5 km afstand te vinden. Gratis parkeren kan iets uit het centrum. Rij voorbij het zwembad en neem de eerste links.

Naar het centrum loop je in 2 minuten.

Legoland ligt op 37 km afstand, met zo'n 45 autominuten sta je voor de poort.

Kortom, deze camping behoort tot een van onze favorieten, of je nu een nachtje blijft op doorreis naar Kopenhagen, Zweden of Noorwegen of een vakantie plant om Denemarken beter te leren kennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Alleen geschikt voor kort verblijf

Familie, 10-9-2014

Van te voren o.a. op Zoover gezien dat deze camping niet veel te bieden heeft, behalve de centrale ligging en de trampolines voor de kids. Dat bleek ook niet meer dan de waarheid. Wij zijn hier 4 nachten geweest en dat was meer dan genoeg. Het is meer een camping die je aandoet als je op doorreis bent. De camping is heel basic, maar wel voorzien van de noodzakelijke faciliteiten. Wij hebben er zelf geen gebruik van hoeven maken omdat we een huisje hadden, maar het leek er prima uit te zien. Camping is gelegen aan een drukke weg. Als je vooraan op de camping staat dan hoor je dat wel goed. Wij hebben het niet als storend ervaren, omdat wij merendeels op pad waren. Het huisje was voor 4 pers. precies goed genoeg. Schoonmaak mag echt wel wat beter. Hier en daar bij aankomst opnieuw moeten poetsen. Vond het echter niet de moeite waard om het te melden. Want laten we eerlijk zijn: we hebben voor deze camping echt niet veel betaald! Al met al goed verblijf gehad. Gratis zwembad was ook fijn!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Ligt ideaal voor uitstapjes

iplattel, 21-8-2014

Ik zou niet langer dan een paar dagen op deze camping willen zijn.Voor ons was het ideaal gelegen voor uitstapjes als Legoland.Camping zelf doet totaal niet gezellig aan.Voor de kinderen waren de trampolines leuk.En naast ons huisje was een speelhuisje voor de kinderen.Ons is niets vertelt over dat je gratis kon zwemmen in een zwembad in de buurt..Bank(tevens slaapbank) in huisje was echt te smerig om op te zitten,er zaten heel veel haren op en heel veel vieze plekken.Schoonmaakster is terug geweest om de haren eraf te halen maar aan de vieze bank is niets verder te doen.Wij hebben er maar een matrashoes overheen gedaan.De kinderen vonden de slaapruimte bovenin helemaal geweldig.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dancamps Kolding bij:

Rustige met leuk zwembad Ideaal voor Legoland.

Petra, 15-8-2014

Wij huurden hun duurste en mooiste huisjes en die zijn echt heel goed.

Wel geen airco en geen gordijnen, dus een tip, als je kinderen graag donker slapen neem zwarte vuilzakken me en plakband en da komt alles goed. Sven is een goede manager.

Kan wel wat properder aan de buitenzijde.

Ideaal voor legoland, want aan legoland zelf is niets te beleven en is om 18u dicht, dus ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

KOLDING CITY CAMP

meneer de Zwart, 4-5-2014

Op de camping had je trampolines en tennisbanen die nog niet open was, wel gratis zwemgelegenheid op een 3 kilometer verder gelegen zwembad met sauna fitnesshal, kaarten kon je krijgen bij de receptie van de camping.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2014

erg leuk huisje

miranda1971, 13-9-2013

camping kolding city camp is een kleinschalige camping op een gustig gelegen plek in denemarken.

Ook legoland ligt op ongeveer 30 rij minuten van de camping.

De huisjes zijn compact en comfortabel ingericht.

De slaapbank was alleen niet op te slapen, erg hard en doorgezakt.

De sanitaire voorzieningen zagen er erg netjes uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geen topper, ook niet slecht.

Jan, 5-10-2012

Het geheel ziet er netjes uit, doch hier en daar wel wat gedateerd. Alle sanitair was keurig schoon en ook de keuken zag er helder uit. Wij stonden achteraan op het terrein dus geen last van verkeerslawaai. Dit kan aan de voorzijde nog wel eens anders uitpakken. De omgeving is wat saai met veel bedrijven naast en achter de camping. Doch de stad Kolding is met de bus prima te bereiken.
    Gereisd met partner in juni 2012

Mooie huisjes maar de camping is een gribus.

Lurkje, 29-8-2012

Voor een overnachting als je onderweg bent, is de ligging ideaal, maar wel druk langs de doorgaande weg. De huisjes dichtbij de ingang zijn duur, maar wel heel mooi en gezellig! De kampeervelden achterin waren rommelig met afvalhopen en dergelijke. Trampolines voor de kinderen waren een groot succes, maar nadeel is wel weer dat deze ook in het begin van de camping zijn waar voortdurend in- en uitrijdende auto's langskomen. De camping straalt geen enkele gezelligheid uit.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Er zijn gezelligere campings....

Arcteryx, 20-4-2012

238 DKK voor een overnachting (zonder stroom....) op een sompig grasveld vind ik aardig duur. Het sanitair was in orde maar de camping zelf is verder erg smerig. Oude, uitgewoonde caravans bezetten het hele camping veld. Veel hutjes worden bewoond door groepen Oost-eurpese mannelijk werknemers, die erg luidruchtig en al vroeg dronken zijn.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goede camping!

Roel, 30-1-2012

Eind november een weekje Kolding gedaan, prachtig weer wat de vakantie een extra pluspunt gaf. Een huisje gehuurd met ons twee. Lekker dicht bij alles, dicht bij het centrum, theaters, musea, bakker, suppermarkt, treinstation. We hebben een rondje over de camping gelopen en zagen dat er nieuwe huisjes stonden, mooi eenvoudige 4pers huisjes, misschien iets voor onze volgende reis. Het sanitair en keukengebouw hebben we zelf niet hoeven te gebruiken omdat we alles in ons huisje hadden, maar zag er erg mooi uit. Mooie moderne keuken met ovens, kookplaten, magnetron alles wat je nodig hebt. De douches het zelfde, mooi afgewerkt en erg schoon. Voor kinderen zijn er trampolines en een skelterbaan. Zeker een aanrader!
    Gereisd met partner in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dancamps Kolding bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dancamps Kolding in Kolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dancamps Kolding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dancamps Kolding scoort een 6.42 uit 10 op basis van 42 reviews.