Camping Farup So ***

Camping Farup So
Farup So

44 reviews over Camping Farup So in het Nederlands

Mooie en nette camping en een mooie omgeving

richard, 27-5-2017

Hou rekening met de deense vakanties, anders is het erg stil op de campings in denemarken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Wel aardig maar geen topper

Yvonne, 22-8-2016

De camping ligt prachtig aan een meer. We kozen een plek direct aan het meer. Geweldig. Wel moesten we dan 500 meter naar het toiletgebruik lopen. Niet onoverkomelijk maar in de nacht niet percee een hobby ;)

De Deense scholen begonnen in de tijd dat we daar waren, dat was te merken, het was heerlijk rustig op de camping. Voor speelkameraadjes moesten de kinderen naar de speeltuin in het hoger gelegen deel van de camping. Het zwembad was klein maar leuk. En het sanitair voor een deel gedateerd maar schoon en er was een groter gebouw met nieuwer sanitair erg netjes allemaal. Het werd goed schoongehouden.

Benadering was wat onpersoonlijk, eigenaren niet gezien, iedere dag zat er iemand anders bij receptie/in winkel. Sommigen spraken Nederlands. an sich prima camping, maar wij zouden er niet nog eens voor kiezen daar heen te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super camping net en schoon sanitair

Anja Golverdingen, 18-8-2016

Het schone sanitair, de speelmogelijkheden, het vriendelijke personeel

het was een uitdaging om alle hellingen op de camping te trotseren met de vouwwagen achter de auto, maar is gelukt ;-))

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Slechte bedden in hut B

Evelien, 2-7-2016

Deze camping ligt op een half uur rijden van Legoland wat zeer de moeite waard is. De hut is compleet ingericht, maar is aan een opknapbeurt toe. De matrassen zijn slecht met nek- en rugklachten tot gevolg.

Voldoende sanitair, mag i.p.v. 1x wel 2x schoongemaakt worden. Ook vonden wij het vreeemd dat een gedeelte van het sanitair afgesloten werd. Een aanrader wanneer je met je eigen kampeermiddel komt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Fijne camping, mooie omgeving!

summerlinda, 14-9-2015

We waren echt in het naseizoen en een van de weinigen op de camping, waardoor het heerlijk rustig was. We stonden met onze caravan direct aan het meer en hadden dus een prachtig uitzicht! We hebben een paar dagen erg veel regen wind en onweer gehad maar niet teveel last van gehad, water liep goed weg. Je kan gebruik maken van roeibootjes en kano's, er zijn een paar nette speeltuinen en een mooi zwembad met whirlpool (geen gebruik van gemaakt ivm het weer, en misschien was het ook wel gesloten) De camping heeft verschillende soorten ruime staanplaatsen met meer en minder privacy. Het sanitair is prima en er is ook kook gelegenheid en wasmachines. Alles werkt met een pasje waarop een saldo staat, je kan hiermee de slagbomen bedienen, douchen, wassen, de oven gebruiken etc. Winkeltje is erbij en de NL sprekende beheerders zijn vriendelijk.

De omgeving is prachtig, zeker wanneer je van de grote wegen af gaat! Met mooie routes (bv de margriet route)

Gereisd met partner in augustus 2015

TOp Camping

Harrie, 18-8-2015

Leuke plaatsen, gezellig, mooi uitzicht op heuvels en meer. Vriendelijk personeel. Propere camping. Dat je moet betalen voor de douches wisten we al in Nederland, maar dat zie je op steeds meer campings, kun je dus rekening mee houden. Zwembad was verwarmd (tussen 24 en 26 graden). We hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Erg nette camping in mooie omgeving

Traptrede, 16-8-2015

Camping is erg netjes en ziet er, mede door de omgeving, goed uit.

Plaatsen zijn zeer ruim, stroom overal dichtbij.

Nederlandse eigenaar en de rest van het personeel spreekt zeer goed Engels.

Groot rustig meer voor de camping waar je goed kunt kanovaren en vissen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

geen aanrader met tent en oudere kinderen.

Kuiper, 13-8-2015

Het is een typische Nederlandse camping in het buitenland. We moesten voor alles betalen (douchen,oven en wifi apart per apparaat) en de plek zelf werd berekend door alles apart te te berekenen.{tent, auto, aantal volwassenen waarbij iedereen boven de 12 opeens een volwassene was). Na drie weken de gastvrijheid van Scandinaviërs te hebben ervaren, waar alles in de prijs is inbegrepen en die zelfs goedkoper waren was dit een domper. Voor bijna hetzelfde bedrag kon je bleek later ook een huisje huren op de camping. De plekken voor de tenten waren ook niet bijzonder. We konden kiezen tussen grasveldjes naast of achter de afvalbakken of het verst mogelijk gelegen van het sanitair. Het sanitair was totaal niet toereikend voor het aantal gasten. Er waren maar 3 wc's. Daarnaast nog een aantal familiebadkamers, die alles hadden. Dus elke ochtend wachtrijen voor de wc. Een deel van het sanitair was om onverklaarbare reden afgesloten.

Het zwembad was koud.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Valt erg tegen, kleine open plaatsen, zeer druk

H.M, 26-7-2015

Op basis van een mooie omschrijving van deze camping en goede beoordeling bij Zoover deze camping bezocht. Het viel ons erg tegen, zeer volle camping, veelal open kleine plaatsen, totaal geen privacy, weinig tot geen afscheiding tussen plekken. Caravan gehalte was zeer hoog, als tent gebruiker niet echt leuk. Alleen de plekken direct aan het meer waren mooi. Op het tentenveld proppen ze zoveel mogelijk tenten voor hetzelfde geld als een andere plek. Zeer veel lawaai van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Sanitair was goed, echter veel te weinig toiletten in het hoogseizoen. Je staat te wachten in de rij voordat je hiervan gebruik kunt maken. Wel mooie speelterreinen, het zwembad was erg koud, er werd gepretendeerd dat het 26 graden zou zijn, dit was niet het geval. Dus al met al zeker niet voor herhaling vatbaar! Omgeving van de camping zag er goed uit, mooi glooiend gebied om te wandelen of fietsen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie camping

H.L. van Hoogen, 22-4-2015

Zaten in cabine C, met wc. Was heerlijk schoon en het kacheltje was al aangezet. Schoon en fris sanitair. Vlakbij Legoland waar we het weekend voor kwamen. Voor de zomervakantie ook een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Farup So in Jelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Farup So zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Farup So scoort een 8.03 uit 10 op basis van 45 reviews.