Vakantiehuis Hovborg Ferieby

Hovborg Ferieby

1 review over Vakantiehuis Hovborg Ferieby in het Nederlands

Goed toeven!

Il Quadrifoglio, 29-6-2010

Ook wel bekend als: Hovborg Holiday Town of als Hovborg Cottage Village.

Voor een aantal dagen Legoland liggen de vakantiehuizen van Hovborg Ferieby op ’n half uur afstand. Dat is goed te doen. De huizen zijn allemaal verschillend en liggen gegroepeerd op één terrein dat een klein sportveldje heeft , maar verder niks speelgerei. Ook de inrichting van de huisjes is verschillend, vermoedelijk afhankelijk van de eigenaar. Wij woonden in Torpet nummer 47, een blokhut geheel tot genoegen van onze kinderen. Qua interieur was alles perfect.

Op 15 loopminuten is de Hovborg Inn of de supermarket en andere kleinschalige winkels. Iedereen heeft verschillende petten op.

Eind oktober was de verwarming al wel nodig. Energie is duur in Denemarken.

Wij boekten de cottage én toegangsbewijzen via het Deense VVV, udviklingscentret.dk

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hovborg Ferieby in Hovborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hovborg Ferieby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hovborg Ferieby scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.