Camping Hjørring

Camping Hjørring
Hjørring
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hjørring bij:

2 reviews over Camping Hjørring in het Nederlands

Aanrader

Jaap Eversen, 29-10-2015

We hebben er met een tent 3 nachten gestaan. Niet alleen de ontvangst was bijzonder hartelijk, maar ook tijdens het verblijf waren de contacten met de beheerders meer dan uitstekend. Zelden zulke behulpzame mensen meegemaakt. Ook de voorzieningen waren heel goed. Niet alleen het zwembad met ligweide, maar zeker ook het sanitair en de keuken. Deze laatste was heel ruim ingericht. Het stadje en een grote supermarkt zijn binnen een kwartier te belopen. In de omgeving ook een paar leuke plaatsen, zoals b.v. Lönstrup. Vanaf deze camping maakten we de overtocht.naar Noorwegen. Hjörring ligt op een kwartiertje rijden van de veerhaven Hirtshals, dus ook dat is een pluspunt.
Gereisd met partner in juli 2015

Uitstekende camping ook voor langer verblijf

Alex, 10-8-2014

Wij verbleven in een Hytter ivm onze overtocht naar Noorwegen. Ook op de terugreis dezelfde camping genomen ivm de zeer positieve ervaring op de heenreis. Eigenaren hebben de camping dit seizoen overgenomen. Ontzettend aardig, zeer gastvrij en service gericht ongeacht het tijdstip op de dag. Sanitair is uitstekend verzorgd en schoon. Aparte familiebadkamers waar je met het hele gezin prima terecht kan. Langer verblijf op deze camping is ook prima aan te raden. Wij gaan zeker nog eens terug voor een langer verblijf.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hjørring in Hjorring, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hjørring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hjørring scoort een 9.56 uit 10 op basis van 2 reviews.