Camping Hirtshals ***

Camping Hirtshals
Hirtshals
7,9

14 reviews over Camping Hirtshals in het Nederlands

Mooie camping aan zee en goede doorreis camping

Susan, 19-8-2016

Prima camping om door te reizen van/ naar Noorwegen. De haven is dichtbij. De camping ligt aan zee (zand/stenen).

Het sanitair is schoon, verwarmd en in grote hoeveelheid. Ook mogelijkheid tot binnen koken. Er is gratis wifi aanwezig en de mogelijkheid tot broodjes kopen op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekende doortrekcamping naar Noorwegen

Stefan, 19-10-2015

Simpele camping maar prima als doortrekcamping naar Noorwegen. Camping ligt pal aan de zee en is vlakbij de veerboot. 's avonds kun je heerlijk door de duinen of over het strand wandelen en de veerboot zien aankomen of vertrekken.
Gereisd met partner in juli 2013

Camping met mooi uitzicht nabij de veerboot

JaSteef, 11-7-2015

Deze camping kozen wij vanwege de ligging nabij de haven voor onze veerboot naar Noorwegen. Wij kozen hier voor een trekkershutje. Een simpel hutje met 2 stapelbedden, een tweepits electrisch fornuis, een tafeltje, koffiezetapparaat en waterkoker. Wij zijn niet zo kieskeurig. Voor het sanitair moesten we ongeveer 25 meter lopen. Sanitair was ruim en schoon (douchen betalen). Hiernaast was ook een gedeelte om te koken op kooktoestellen voor de campeerders. Wij waren hier redelijk op tijd. Naarmate het later werd, werd het wel een stuk drukker met campers en caravans.

In de omgeving kun je lekker even wandelen langs de haven of naar boven, naar de vuurtoren. Hierbij zijn ook nog monumenten van WW II

Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Hirtshals bij:

Prima doortrekcamping naar en van Noorwegen

Pieter, 26-5-2015

Prima gelegen camping voor de boten naar (en van) Noorwegen. Sanitair wat gedateerd; toiletpapier aanwezig. Douchen: 5 Kr voor drie minuten. Ligging nabij het strand. Ruime plaatsen. Voor laat-arriveerders is een terrein beschikbaar waar je al vast kunt staan (en de volgende ochtend kunt betalen).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Lekker uitwaaien aan zee!

Marcel, 18-9-2014

Deze camping is bij uitstek geschikt om te overnachten wanneer je een passage met de veerboot naar Noorwegen maakt. Er zijn geen afgescheiden plaatsen en het is er niet overal even vlak maar daar staat tegenover dat je een fantastisch uitzicht over zee hebt, vlak onder de vuurtoren. Ook het wandelafstand gelegen bunkerpark is de moeite van het verkennen waard.

Een ideaal overnachtingspunt als je 's morgens vroeg de boot naar Noorwegen neemt vanuit Hirtshals!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Ideale camping, mooi gelegen

spruitjesmama, 6-8-2014

Beste adres voor de doorreis naar noorwegen. Ruime, overzichtelijke camping in een schitterende omgeving. We hebben heerlijk gewandeld en naar de zonsondergang gekeken. Sanitair wordt goed schoongehouden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Perfecte ligging voor de ferry.

mjeuring, 16-9-2012

Eén nachtje hier gestaan, maar ik moet zeggen dan heb je de omgeving ook wel gezien. Bunkermuseum was grappig en Hirtshals, ach, heb je in een middag ook wel gezien.

Camping is prima. Grote ruime plaatsen en prima sanitair. Voor de kinderen een luchtkussen en wat andere speeltoestellen.

's Ochtends vroeg stonden de campers in de rij om hun tanks te legen en te vullen, kan soms wat lastig manoeuvreren zijn als je met een flinke caravan het terrein wilt verlaten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Vriendelijk, schoon, makkelijk

Susan, 14-7-2012

De camping is goed gelegen voor een oversteek met de boot, het is schoon en de prijs/kwaliteit vergelijking is zeer goed. Het personeel is vriendelijk.
Gereisd met partner in juli 2012

Prima

Harry, 21-7-2011

Deze camping in Hirtshals is ons goed bevallen. Omdat wij de overtocht naar Noorwegen gingen maken, zijn wij op deze camping gaan staan.

De camping ligt op 10 min. rijden van de veerboot en wandelen naar het leuke centrum is ook goed te doen. De camping heeft een prachtig uitzicht over de zee en je kunt de veerboot zien langs varen.

Er is niet echt een winkel op de camping, maar in het dorp is wel een supermarkt.

Het sanitair is keurig netjes en schoon.

De mensen bij de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

Al met al een prima camping en erg makkelijk om de overtocht naar Noorwegen te maken.

Gereisd met partner in juni 2011

Handig voor de overtocht.

Chiel, 25-8-2010

Hier 1 nacht geslapen in een trekkershut voor de overtocht naar Noorwegen.

Hut was redelijk.... schoon, bedden..... tja was blij dat ik kon slapen na een lange autorit ( te veel file voor 1 dag gehad ).

In het stadje een lekker patatje gehaald met een grote hamburger, er zijn in Hirtshals genoeg tentjes te vinden waar je voor een leuk prijsje kan snacken.

Vanaf de camping erg leuk om even langs de kust te lopen, en de schepen te bekijken. Ook mooi om de oude bunkers te bekijken.

Volgende ochtend vroeg weg voor de overtocht, avond van te voren al betaald. Enkele minuten rijden naar de terminal, dit is erg makelijk.

Kwa gemak zeker aan te raden, wel een hut ver van te voren reserveren ze zijn er beperkt. En het kan zeker in het hoofdseizoen erg druk zijn.

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Hirtshals bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hirtshals in Hirtshals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hirtshals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hirtshals scoort een 7.91 uit 10 op basis van 14 reviews.