Camping Hanstholm

5,8

10 reviews over Camping Hanstholm in het Nederlands

Uitstekende camping

Adrie, 28-8-2017

Een goede service ,we hadden een hut geboekt de koffieapperaat was defect en een half uur later kregen we ander. Er was een probleem met de wasmachine en werd meteen verholpen.
Gereisd met partner in juli 2017

Aardige camping waar je afgezet wordt...

M. Domela, 17-7-2017

Camping is mooi gesitueerd. Voorzieningen zijn in orde. Voor de kinderen is het een leuke camping. Zwembad, paardrijden, speeltuin.

Alleen wordt je belazerd bij het afrekenen. De prijzen zijn hoog en er komt van alles bij. Het meest vervelende is echter dat je als buitenlander verplicht bent om in Euro's af te rekenen en daar gebruiken ze een andere wisselkoers voor. Wij moesten voor 2 nachten €120, - betalen... In Deense kronen zouden we Kr. 852, - moeten betalen. Dat is bijna €6, - minder dan in Euro's. Toen ik aangaf liever in Deense kronen te willen betalen mocht dat niet. Ik moest maar een klacht indienen. Toen ik vroeg of ik de manager dan kon spreken werd er gedreigd dat deze heel erg boos zou worden..., waarna er niet meer met mij gesproken werd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping met hele gave glijbaan

uringa, 9-11-2014

Een beetje getrokken werden we door de enorme glijbaan! Zeker de moeite waard, wat hebben wij een lol gehad in het zwembad. De toiletruimtes zijn vernieuwd en er klinkt zelfs muziek op de achtergrond. De douchecabines zijn bijna complete badkamers.

We hadden een enorme plek waar we met veel plezier hebben gestaan. Hanstholm zelf is niet zo heel spectaculair de dorpjes er om heen wel. In de buurt ook een strand voor ons zelf gevonden. :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Matige camping

Francien, 23-8-2012

De camping ligt mooi. Voor een plek met uitzicht moet je extra betalen, maar wordt van tevoren niet gezegd. Nergens een prijslijst te vinden. Werd globaal geschat per dag, maar bij vertrek was het bedrag aanzienlijk hoger. Erge dure camping. Zeer kleine plaatsjes.

Het sanitair is bedroefend slecht. Kapotte doucheslangen, uitgetrokken kledinghaakjes, koud water, geen druk op de kranen enz.. Heeft zijn beste tijd gehad. Kreeg zelf een keer de hele douchekop op mijn hoofd. Schoot zomaar los. Ga er zelf nooit meer heen. De omgeving is wel mooi om te fietsen, Hanstholm is een saaie plaats. Verder is er niks te beleven. Thisted is leuk om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Fraaie camping

George, 25-6-2011

Wij hebben hier 1 x een overnachting gehad in onze camper voordat we in zouden schepen voor onze IJsland reis. De camping is ruim voldoende met schoon sanitair.
Gereisd met partner in juni 1986

Leuke camping, folder is misleidend

Anoniem, 25-8-2010

Op de folder afgaande zou je heel veel kunnen doen op de camping. Valt tegen, meeste activiteiten gebeuren al gauw op min. 3 kwartier rijden. Boomklimmen is niet meer gratis. Ligging is wel fantastisch, eten goed, maar weinig keus. Sanitair is minder dan gewend in Denemarken. Speeltuinen zijn wel voor elkaar. Seizoenplaatsen niet gescheiden van toeristisch, waardoor je op een vol veld toch alleen kunt zijn de hele week. Zee is zeer helder en schoon. Zwemmen is gevaarlijk in zee bij de camping, maar zeer mooier alternatieven op 10 of 30 minuten rijden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fantastische camping

Smit, 30-1-2010

Mooie plek, zeer goede sanitair, mooie omgeving, gratis activiteiten. Niet druk, niet grootschalig. Toppertje.

Is ook zeer kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Geweldig

Anoniem, 9-11-2009

Het is er geweldig mooi, er zijn super mooie stranden, de campings zijn goed en de supermarkten zijn maximaal 5 km van je weg! Helemaal geweldig
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Prachtige vrije natuur!

Ineke Pleijzier, 11-8-2009

We zijn 12 dagen op deze camping geweest met vouwwagen. Geweldig! Op veel plekken heb je een prachtig uitzicht op zee! De glijbaan van het zwembad was super, onze kinderen van 7, 10 en 12 vonden het fantastisch. De speeltuinen en minizoo was erg leuk. Ondanks de hoge ligging,aan de rand van een 40 meter hoog duin, toch niet veel last van wind gehad. Sanitair was aan onze kant van de camping wat minder (voor Deense begrippen). Veel activiteiten zijn gratis op deze camping, zoals natuurwandeling, boomklimmen, excursie naar bunkermuseum, visveiling e.d. maar ook het zwembad, douchen en draadloos internet.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

In 1 woord; geweldig!!

Wendy, 15-1-2009

Omdat we de ferrie Hanstholm-Kristiansand geboekt hadden, zijn we naar deze camping gegaan voor 2 nachten.

Wat een geweldig leuke camping!!

Voor de kinderen was er een geweldige speeltuin, 3 zwembaden met een superglijbaan, kinderboerderijtje, speelhok met knutselspullen en 4 computers met internet, skelters te huur en veel activiteiten.

Bij de zee staan er leuke paardjes waar je een 2 uur durende tocht over het strand mee kunt maken onder begeleiding. Het hoogtepunt van de vakantie voor onze oudste dochter van 10!! Erg deskundig en veilig geregeld allemaal.

De kinderen willen volgend jaar weer terug hoor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Hanstholm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hanstholm in Hanstholm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hanstholm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hanstholm scoort een 5.76 uit 10 op basis van 12 reviews.