Bungalow Lagunen

8,3

3 reviews over Bungalow Lagunen

dejligt sted

tove madsen, 20-8-2009

lagunen er et dejligt sted vi er fastligger der der er virkelig sket meget der efter poul og annette har overtaget lagunen der er lavet flot minigolf og fældet mange store træer så der er lyst og stadig natur mange nye pladser med vand og sfløb ved hver nyt strøm over alt og der laves mere
    Gereisd met partner in juli 2008

dejligt sted

tove madsen, 9-8-2009

er en rolig venlig hyggelig har været på lagunen i 7 år er fastligger der
      Gereisd met partner in augustus 2009

Fam. fra Hobro, 28-5-2008

Vi var første gangs campister og valgte en hel sæson på denne plads. Campingpladsen var netop overtaget af et nyt par. ALT strøm i vores campingvogn forsvinder ved ankomst/tilslutning. Svaret var fra den iøvrigt ikke el uddannede campinpladsejer, at det måtte være vores vogn der var fejl i...

Jamen så måtte vi jo ud og købe et køleskabm for påskefrokosten skulle da ikke ødelægges...

Vores gæster bemærker at vognen har virket upåklageligt i ca. 6 md. med konstant strøm og varme på vores vogn, og at det kunne være overspænding fra pladsen af... Det ville ejeren af pladsen ikke indrømme, men vores fastlæggernaboer bemærkede at der tidligere havde været strømproblemer på netop denne plads.

Vi brugte ikke pladsen meget den sæson, der var ingen strøm til vognen og vi ville vente med at flytte den på værksted til oktober når vognen skulle hjem for vinterperioden.

Her i foråret konstaterede værkstedet så at der havde været overgang i strømmen til vognen.

Tak for en dårlig ferie.

Gereisd familie in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lagunen in Hals , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lagunen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Lagunen scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.